Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΔΩΣΙΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ!!!

Ως Τσαμουριά (Cameria, Chameria) αποκαλούν οι Αλβανοί την περιοχή της Ηπείρου που περιλαμβάνει τις γεωγραφικές ζώνες Ηγουμενίτσας, Πάργας, Παραμυθιάς, Φιλιατών και του Μαργαριτίου. Πρόκειται δηλαδή για τη Θεσπρωτία. 

Περιληπτικά:
Οι Τσάμηδες ήταν μουσουλμάνοι που είχαν την αλβανική ως μητρική γλώσσα.
Κατοικούσαν στην Θεσπρωτία. 
Εμφανίζονται κατά την διάρκεια της Τουρκοκρατίας.
Η Τσαμουριά απαριθμούσε 18.000 με 20.500 περίπου Τσάμηδες.
Ποτέ δεν αισθάνθηκαν Έλληνες.
Κατά την διάρκεια της Κατοχής, συμμάχησαν με τους κατακτητές.
Ένα τμήμα των περιουσιών κατασχέθηκε με βάση τη Συνθήκη της Λωζάννης.
Μεταξύ των εγκλημάτων, είναι και η εκτέλεση των 49 Παραμυθιωτών.
Οι περισσότεροι (18.000 περίπου) έφυγαν οικειοθελώς μετά το πολέμο για την Αλβανία.

Καταδικάστικαν με 1.700 αποφάσεις.

**********

Τα πρώτα σημεία ρήξης των Τσάμηδων  με τον τοπικό Ελληνικό πληθυσμό αλλά και με το επίσημο Ελληνικό κράτος φάνηκαν Κατά τους Βαλκανικούς πολέμους όταν η Θεσπρωτία πέρασε στην Ελληνική επικράτεια, οι Τσάμηδες από αγάδες και κυρίαρχοι της περιοχής σοκαρίστηκαν γιατί είδαν τις εξουσίες τους να χάνονται ή και να μοιράζονται  με τους Έλληνες που τους θεωρούσαν Ραγιάδες και υποδεέστερους. Τότε οι Τσάμηδες πιστοί στην ιστορική τους «παράδοση» όπως και το 1653 αλλαξοπίστησαν για να μη χάσουν τα κτήματα τους, έτσι  και τώρα επέλεξαν την Ελληνική ιθαγένεια με τη συνθήκη των Αθηνών το 1913 για να μη χάσουν τα τσιφλίκια τους. Αυτή τη φορά όμως δεν είχαν να κάνουν με το Σουλτάνο αλλά με ένα σύγχρονο Ελληνικό κράτος  με δημοσιονομική πολιτική που αντιμετώπιζε το «προσφυγικό» με  αγροτικούς νόμους που έδιναν κίνητρα για απαλλοτριώσεις  πλήττοντας τους μικροτσιφλικάδες Τσάμηδες ενώ από την άλλη η παραχώρηση της σοδειάς τους στους ολίγους  μείωνε την οικονομική τους ευχέρεια και αύξανε την δυσαρέσκεια τους.




Εάν λάβουμε υπόψη μας και διάφορα άλλα γεγονότα όπως  την εγκατάσταση 18.000 προσφύγων Ελλήνων Χριστιανών το 1925 στα χωριά των μουσουλμάνων που θεωρούταν ανταλλάξιμοι  ίσως ερμηνεύσουμε τις μετέπειτα τάσεις και πράξεις των Τσάμηδων  και τον ασπασμό τους στην ιδέα της μεγάλης Αλβανίας ή οποιασδήποτε άλλης προστάτιδας δύναμης. Τις χρονιές που ακολούθησαν μετά το 1925 οι Τσάμηδες έβλεπαν με καχυποψία κάθε νόμο σαν επέμβαση στα περιουσιακά τους στοιχεία που τελικά εξελίχθηκε σε πρωτοφανές μίσος εναντίον των Ελλήνων. Έτσι οι 17.311 Αλβανομουσουλμάνοι (κατά την αναφορά της γενικής διοίκησης Ηπείρου το 1938 ) δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και από τις πρώτες μέρες του πολέμου βοήθησαν τους Ιταλούς και μετέπειτα τους Γερμανούς.

Για να κατανοήσουμε το μίσος τους εναντίον των Ελλήνων  παραθέτουμε ένα πολύ μικρό απόσπασμα από το βιβλίο «Στο στόμα του λύκου» του Π. Παπασταύρου από τις εκδόσεις σύγχρονη εποχή. «Γύρω στις δεκαπέντε χιλιάδες αριθμούσε εκείνη η μειονότητα των λεγόμενων Τσάμηδων. Από τις πρώτες μέρες είχαν ταχθεί  στο πλευρό των Ιταλών. Το ίδιο έκαναν και με τους Γερμανούς αργότερα. Ντυμένοι με τις στολές των κατακτητών, λήστευαν, βασάνιζαν, ατίμαζαν  τρομοκρατούσαν την ύπαιθρο. Ο φόβος και ο τρόμος σκέπαζε όλη τη Θεσπρωτία». Μετά την απελευθέρωση όμως ο φόβος και ο τρόμος είχαν  αλλάξει στρατόπεδο και είχαν κατακλύσει  τους δωσίλογους Τσάμηδες οι οποίοι σκεπτόμενοι τα αντίποινα των οικογενειών που είχαν ζημιώσει  και καταστρέψει κατά το διάστημα της κατοχής αποχωρούσαν μαζικά  στην Αλβανία κυνηγημένοι από τα θύματα τους και στιγματισμένοι με τον χαρακτηρισμό του δωσίλογου. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα αποχώρησαν μαζί με τα Γερμανικά φορτηγά. Σαφώς υπήρξαν και περιπτώσεις όπου δεν πρόλαβαν να διαφύγουν και τα αιματηρά αντίποινα των Ελλήνων ήταν αναπόφευκτα αλλά και δικαιολογημένα.


Το επίσημο Ελληνικό κράτος και στα απόλυτα όρια της νομιμότητας αφού δημιουργεί και ψηφίζει ποινική νομοθεσία για συνεργάτες των κατακτητών και δωσίλογους μετατρέπει κάποια δικαστήρια σε ειδικά δικαστήρια δωσίλογων για να απονείμει δικαιοσύνη και να αποκαταστήσει τις αδικίες του πολέμου. Έτσι η δημοσιογραφική έρευνα βρήκε την απόφαση 344/1945 στις 23 Μαΐου το 1945 από το ειδικό δικαστήριο δωσίλογων Ιωαννίνων που καταδίκασε σε θάνατο ερήμην χίλιους εννιακόσιους τριάντα Τσάμηδες ενώ αποφασίστηκε να δημευτούν και οι περιουσίες τους. Ένα χρόνο σχεδόν αργότερα το ίδιο δικαστήριο με την απόφαση 344/1946 καταδικάζει σε θάνατο ερήμην άλλους εκατόν εβδομήντα εννιά Τσάμηδες.

Παρόλο που οι περιουσίες των Τσάμηδων –Δωσίλογων  που δημεύτηκαν και αυτές που απαλλοτριώθηκαν το 1950 κρινόμενες ως εγκαταλελειμμένες δεν γεννούν κανένα  νομικό ζήτημα, παρόλο που η αντεθνική τους διαγωγή και η έως και σήμερα η ανθελληνική τους δράση τους έχει καταδικάσει στις συνειδήσεις και στις δικαστικές αίθουσες του έθνους, πυρήνας των Τσάμηδων ζητά σε τακτά χρονικά διαστήματα αξιώσεις από την Ελληνική πολιτεία .

Στην σύγχρονη πραγματικότητα οι Τσάμηδες υπολογίζονται περίπου στις 25.000 δια σκορπισμένοι σε πολλές πόλεις της Αλβανίας και οι οποίοι αποτελούν μάζα υπό εκμετάλλευση  για την Αλβανική  εκβιαστική πολιτική.
Οι Τσάμηδες με βασικό κίνητρο τα 2.6 εκατομμύρια δολάρια που ζητούν σαν αποζημίωση  από την Ελληνική κυβέρνηση  για τις περιουσίες τους και με κύριο φορέα την οργάνωση «Τσαμουριά» και τον πρόεδρο της Κιανί  Μπράτσι  κινούνται  σε δύο βασικές κατευθύνσεις. Στην πρώτη κατεύθυνση πιέζουν την Αλβανική κυβέρνηση να τους ακυρώσει την Αλβανική υπηκοότητα ούτως ώστε να μπορούν να προσφύγουν στο διεθνές δικαστήριο της Χάγης και να διεκδικήσουν την Ελληνική υπηκοότητα και την επιστροφή των περιουσιών τους ή την αποζημίωση των 2.6 εκ δολαρίων. Στην δεύτερη κατεύθυνση, η οργάνωση «Τσαμουριά» προπαγανδίζει και προσπαθεί να προβάλει  το ζήτημα. Τυπώνει βιβλία και έντυπα που έχουν φυσικά ιστορικά κενά (απουσιάζει η περίοδος μετά το 1940 ), τυπώνει πλαστούς χάρτες προηγουμένων αιώνων για να υποστηρίξει τα σχέδια της  και το πλέον εξωφρενικό καθιέρωσε την 24 Ιούνη σαν ημέρα μνήμης για την γενοκτονία (άκουσον-άκουσον)των Τσάμηδων από τους Έλληνες!!!!

+++++++


Το 1923, που έγινε η ανταλλαγή Μουσουλμάνων με Έλληνες Μικρασιάτες, οι εξισλαμισμένοι Τσάμηδες αριθμούσαν περί τις 17 με 22 χιλιάδες. O μεγάλος Έλληνας πολιτικός Ελευθέριος Βενιζέλος θέλησε να ανταλλάξει τους Μουσουλμάνους της Θεσπρωτίας με Έλληνες Χριστιανούς της Μικράς Ασίας. Όμως οι Τσάμηδες, για να υπάρχουν στο Ελληνικό έδαφος αυτοί, ως αντίβαρο προς τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου,
υπέβαλαν υπόμνημα προς τον Βενιζέλο λέγοντας: «Εμείς είμαστε Μουσουλμάνοι το θρήσκευμα, ομιλούμε την Αλβανική γλώσσα, αλλά αισθανόμεθα Έλληνες και επιθυμούμε να παραμείνουμε στην Ελλάδα και να μη ανταλλαγούμε». Ο Βενιζέλος σεβάστηκε την επιθυμία τους και έτσι οι Τσάμηδες παρέμειναν στη Θεσπρωτία με τα γνωστά επακόλουθα λίγα χρόνια αργότερα το 1940. (ΘΡΕΨΕ ΛΥΚΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ). 

Ο ισχυρισμός ορισμένων ότι υπάρχουν Έλληνες που έχουν ξεχάσει την καταγωγή τους και πρέπει να επιστρέψουν στον πατρώο Ελληνισμό σαν Έλληνες πολίτες την στιγμή που αυτά τα άτομα έχουν επισύρει τόσα δεινά στην Ελλάδα είναι απολυταρχικός αλλά και επικίνδυνος. 

H προσπάθεια που γίνεται σήμερα από τους γνωστούς άγνωστους κύκλους να αποδείξουν είτε ότι οι αλβανοί είναι ελληνικής καταγωγής είτε ότι οι αρβανίτες είναι αλβανικής καταγωγής αποσκοπεί στην νομιμοποίηση και μόνο των αλβανών προκειμένου να έχουν πολιτικά οφέλη και εθνική υπόσταση αφού αμφισβητείται και η καταγωγή τους και η υπόστασή τους και μάλιστα από τους πλέον αρμόδιους στο θέμα, τους αρβανίτες. 

Επιπλέον για τους Τσάμηδες που εξισλαμίσθηκαν, δεν λαμβάνεται σκόπιμα υπόψιν το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού τους ως αλβανών, γεγονός που από μόνο του ανατρέπει την οποιαδήποτε προσπάθεια ελληνοποίησής τους. Η συγκεκριμένη ομάδα (εξισλαμισμένοι Τσάμηδες) αποτελεί ντροπή για τους αλβανούς, με το αμαρτωλό παρελθόν που κουβαλάει. Τα τραγούδια και οι παραδόσεις ενός λαού καλό είναι να λαμβάνονται σοβαρά υπόψιν σαν ιστορικά τεκμήρια. Το τραγούδι του βίντεο αποτελεί αδιάσειστο στοιχείο της πρακτικής των εξισλαμισμένων Τσάμηδων κατά των Ελλήνων της Ηπείρου και μάλιστα κατά των Σουλιωτών, που έγιναν οι πρώτοι αποδέκτες της αλβανικής θηριωδίας αλλά και πρωτεργάτες της ελευθερίας των Ελλήνων!



***

ΕΥΓΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟ ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑ: ΑΓΝΩΜΟΝΕΣ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΤΗ ΜΙΣΗ ΗΠΕΙΡΟ!!!


«Η Αλβανία, για μια ακόμη φορά, προκαλεί με τους «Τσάμηδες» την Ελλάδα. Και δεν φανερώνει απροκάλυπτα πλέον την αχαριστία της προς την Χώρα μας, από την οποία εχόρτασε το ψωμί, μετά την πτώση του Χοτζικού κομμουνιστικού καθεστώτος και για μακρά σειρά ετών • δείχνει και την περιφρόνησή της προς την απόφαση του Στρατοδικείου Ιωαννίνων, που καταδίκασε ερήμην τους περιβόητους «Τσάμηδες», αμέσως μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, για τα ανήκουστα εγκλήματά τους στην περιοχή της Θεσπρωτίας, κατά την διάρκεια πρώτα της Ιταλικής και στην συνέχεια της Γερμανικής Κατοχής. Το πιο φοβερό έγκλημά τους ήταν η εκτέλεση από τους Γερμανούς (με «τσάμικη» παρότρυνση και υπόδειξη) των 49 (σαράντα και εννέα) Προκρίτων της Παραμυθιάς, στις 29 Σεπτεμβρίου 1943.

Ήδη οι «Τσάμηδες», με παρακίνηση ασφαλώς της Κυβερνήσεως των Τιράνων, έκαναν προσφυγή στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης εναντίον της Χώρας μας. Και διεκδικούν αποζημιώσεις πολλών δισεκατομμυρίων, καθώς και εδάφη της Ηπείρου σε περιοχές, μεταξύ των οποίων η Ηγουμενίτσα και η Πάργα !

Την προσφυγή χαιρέτισαν με ενθουσιώδεις ανακοινώσεις οργανώσεις των «Τσάμηδων» στην Αλβανία και στις Η.Π.Α. Στην παράδοση του φακέλου παρέστησαν εκπρόσωποί τους, οι οποίοι μάλιστα εδήλωσαν απροκάλυπτα, ότι στην κίνησή τους αυτή έχουν την υποστήριξη των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και χωρών της Ευρωπαϊκής Ενώσεως !

Δεν ξεύρω αν ο ισχυρισμός αυτός αληθεύει. Όμως, το μόνο βέβαιο είναι ότι στο πλευρό των «Τσάμηδων» έχουν ταχθή οι ακραίες εθνικιστικές Οργανώσεις των Αλβανών του Κοσσυφοπεδίου.

Το περιεχόμενο του Φακέλου είναι σε τρεις γλώσσες: αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά. Στο πλαίσιο της κινήσεως αυτής των «Τσάμηδων», συγκροτήθηκε στην Ολλανδία, περί τα τέλη Σεπτεμβρίου του περασμένου χρόνου, το «Εθνικό Συμβούλιο για την Τσαμουριά»...

Αλλ’ ενώ οι εγκληματίες «Τσάμηδες» κινούν πάντα λίθον για να πάρουν ό,τι δεν τους ανήκουν, οι εν Ελλάδι κυβερνώντες κάνουν ταξιδάκια αναψυχής δεξιά κι’ αριστερά και μιλάνε επί παντός επιστητού. Μόνο για την Βόρειο Ήπειρο δεν μιλάνε, ενώ δεν φαίνεται να παρακολουθούν και τις κινήσεις των «Τσάμηδων», οι οποίοι, τελικά, «μας πιάσανε στον ύπνο»!

Για μια ακόμη φορά, κρούω, όχι τον κώδωνα, αλλά την καμπάνα του εθνικού κινδύνου. Και ζητώ να σταματήση η νωχέλεια και η αδιαφορία μας. Για να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν.

Και όσα μας κάνουν εθνικά υπερήφανους σαν Έλληνες. Αλλιώτικα, και η Βόρειος Ήπειρος και η εθνική ακεραιότητα της Ελλάδος θα κινδυνεύσουν τα έσχατα. Η ευθύνη όλων μας είναι τεράστια.

Γι’ αυτό, ας πράξουμε όλοι το καθήκον μας, προτού να είναι - τραγικά και ανεπανόρθωτα - αργά».