Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ GAY ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ !!!

Σας είπα σας αγαπώ. ... Και εσείς μου σταυρώσατε τα χέρια.
Σας είπα αδέλφια μου από εδώ είναι η οδός.... Και εσείς μου σταυρώσατε τα πόδια.
Σας είπα αγαπάτε αλλήλους ως εαυτόν.... Και εσείς φθονήσατε τον κάθε αδελφό σταυρώνοντας ξανά και ξανά εμένα.

Σας είπα η αγάπη είναι ο Θεός στην ανθρωπιά μας και η παρθενία....
Και εσείς αντί να αγαπήσετε εμένα ....Την πορνεία και τους γκέι προσκυνάτε.
Σας είπα αδελφωμένοι όταν είστε....τούτο μαρτυρά πως είστε αδέλφια μου.
Και εσείς σέχτες αδελφωμένοι γίνατε...Και πολεμάτε εμένα.
Σας είπα γνώσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει ημάς.
Και εσείς μισείτε την ελευθερία μου...Και το ψέμα και τον φθόνο πατριωτικό. ..φθονείτε την Ιερή Ελλάδα.
Σας είπα πως μάγοι πόρνοι και μοιχοί δεν έχουν καμία δουλειά στην δικιά μου Εκκλησία.
Και εσείς τυφλοί από το μίσος που σας περάσανε οι μάγοι στην καρδιά λατρεύετε τον σατανά... Και σε αυτόν δίνετε την δικιά μου εξουσία.

Σας λένε πως θα πάρετε ξανά την Αγία Σοφία...Και ως Έλληνες λατρεύετε τυφλοί του θανάτου σας την αθανασία.
Σας είπα πως εσείς είστε το Εγώ μου το Θεϊκό... το των προφητών και μεγαλομαρτύρων Πατέρων σας, η του Υψίστου Θεού η Αγία παρουσία.
Και εσείς τους παιδεραστές και κανίβαλους αντιχρίστους ποιμένες ευλογήσατε…

Και την Ελλάδα στα τάρταρα καταραστήκατε....
Ορθόδοξοι Χριστιανοί ντυθήκατε....
Και κρυμμένοι πίσω από την πορνεία σας....πίσω από τον φόβο της δουλειάς σας...
Τα παιδιά μου ως από μόνοι σας θεοί καταραστήκατε ως αρχιστράτηγοι τυφλοί. 

Και περιμένετε να έχετε ευλογία από εμένα....
Την ώρα που αντί τον Ιωάννη των πενήτων τον Πένη βασιλιά.....σταυρώνετε Έλληνες του ΒΥΖΑΝΤΊΟΥ ΤΟ Α Και το δικό μου των Ορθοδόξων Ελλήνων το Ω.