Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Η γη και ο ουρανός !!!

εγώ ο ουρανός σου...
εσύ η γη μου,
καρδιά μου,
εγώ το σύμπαν ... στην ψυχή σου που έχεις, το ολόλευκο χαρτί,
και στα χέρια της καρδιάς σου κρατάς εσύ το μελάνι,
στο θέλημα που εσύ αγαπάς... αιώνια  να γράφεις,

και να θεουργείς το θέλημα που η καρδιά σου αγαπά.
**

το βαζάκι με το μελάνι γράφει από έξω,
''το λευκό περιστέρι της καρδιάς σου, 
λευκή πεταλούδα γεννάει με την μορφή σου... στην καρδιά  που αγαπάς... στο δάσος της καρδιάς... μόνο όταν το εγώ σου γίνει το εσύ του... όλα τα άλλα... χώμα είναι... αν δεν παραμείνεις ο εαυτός σου...

άλλωστε, ενός Θεού, θεοί υιοί εστέ !''


διότι αγάπες μου... η ΑΓΑΠΗ  είναι ο ΘΕΟΣ .


Ιωάννης εκ πενίας βασιλεύς