Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

ΑΡΧΙΕΡΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΗΣ ΑΜΠΕΛΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Ο Κύριος Ιησούς Χριστός μας το είπε ξάστερα και στα ίσα :
Εγώ ειμί η άμπελος και εσείς τα κλήματα, και όποιος είναι με μένα είμαι κι εγώ με αυτόν, και φέρουμε καρπόν πολύ.

Μα εσείς αρχϊιεράρχες μου δεν είστε της αμπέλου του Πατρός Μου, γιατί ο καρποί σας είναι σάπιοι και αρρωστημένοι, διότι εσείς άρρωστοι είστε.
Άρον άρον σταύρωσον αυτόν φωνάζετε και παραδώσατε το ποίμνιό Μου στα χέρια του εχθρού.

Ο Ιούδας αν άξιζε μια φορά να κρεμαστεί για σας, μπροστά στα δικά σας έργα... αυτός αξίζει δέκα φορές τον Παράδεισο, διότι η
συνείδησή του τον έλεγξε και αυτοκτόνησε από τις τύψεις· ενώ εσείς αξίζετε δέκα φορές και θα λάβετε τρομερή τιμωρία ενώπιον του φοβερού Βήματος του Θεού, διότι εσείς κλέψατε εν συνειδήση σας το Φως που απλόχερα χάρισε η Χάρις της Θείας Αγίας Πρόνοιας του Υψίστου Θεού εις τους υιούς Του.

Αδέρφια Έλληνες, μην ξεχνάτε πως οι τάφοι δεν κάνουν διακρίσεις, έτσι κι ο Θεός θα κρίνει, όπως αυτούς κι εμάς. Οπότε όπως αυτοί χώμα αγαπήσανε, έτσι κι εσείς το χώμα αγαπάτε. 
Ας πούμε όλοι το νερό του Λόγου του Σωτήρα μας Ιησού Χριστού, που εν αγνοία σας τόσο πολύ περιφρονήσατε χάρη στα σκάνδαλα, τις αιρέσεις και τα σχίσματα που δημιούργησαν αυτοί.

Φοβηθείτε τον Θεόν με δέος και αγάπη.
Φοβηθείτε με την αγάπη ενός σεβάσμιου παιδιού, που φοβάται μη κάνει κάτι και πληγώσει τον αγαπητό του τον πατέρα.
Λογιστείτε και ντραπείτε όλοι εσείς που πιστεύετε στον Κύριο Ιησού Χριστό μας και μπροστά στην εικόνα Του φωνάζετε "Χριστός Αληθώς Ανέστη".
Αν πραγματικά πιστεύατε ότι Αληθώς Ανέστη ο Κύριος, αδέλφια μου κανείς δεν θα αμάρτανε πια.

Ευχολόγιον
Εις το όνομα του Πατρός του Υιού και του Αγίου Πνεύματος και της Υπεραγίας Θεοτόκου, Χριστούγεννα να έρθουν στην καρδιά σας και η αγάπη του Ιησού Χριστού να λάμψει στην ματιά σας.
Τότε θα καταλάβετε παιδάκια μου, Ανάσταση Χριστού τί θα πει!
Τέλος και Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν.


Ιωάννης βασιλεύς της πενίας, δούλος Κυρίου