Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

ΤΟ ΠΟΡΝΕΙΟ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΥΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ

Τα παλάτια μου στον Ουρανό, ο Βασιλιάς μου τα χάρισε στην Ελλάδα.
Αυτή είναι η μητέρα των Ουρανών, αυτή είναι του Ιησού Χριστού η Πατρίδα.
Αυτή είναι και η μάνα μου του χωματένιου μου κορμιού... εμού του Ιωάννου βασιλέα των Πενήτων.

Πένητες οι Υιοί του φωτός· πλούσιοι σε όνειρα, υπερηφάνεια και εγωισμό· τυφλοί δολοφόνοι της Ιστορίας τους.... βλασφημούν και προσκυνούν το χρήμα και το ψέμα στον Γολγοθά τους.

Στο όνομα το Άγιο του Θεού....
Σας χάρισα τα του Θεού προς εσάς τα χαρισμένα...
μα εσείς νεκροί από πνεύμα στο μυαλό έχετε τα δυο κοκόρια γέννησαν το αυγό για δάσκαλο ορθό.
Και ενώ περηφανεύεστε για τον Κολοκοτρώνη, τον Μακρυγιάννη και τον Πατροκοσμά, εσείς τα ίδια τα παιδιά σας οδηγείτε να φιλούν το χέρι του Αλί πασά, και για Θεό τους να έχουν τους νόμους του έθνους του Μπουτάρη.

Εγώ είμαι αυτός που οι Άγιοι Πατέρες ευλόγησαν να τα πω,
και να φωτίσω τον κόσμο ποιο είναι το Εγώ Αυτού που βαπτιστήκαμε.
Και εσείς τυφλοί ακούσατε και είδατε ....και εσείς κουφοί ακούσατε....
Και τρέξατε να τυφλώσετε τα παιδάκια του Χριστού....να μην ξυπνήσουν, να μην δουν...Της ανάστασης των Ελλήνων την Αλήθεια.

Διότι γνωρίζει ο ισραήλ ποιος είμαι εγώ και το τι τους περιμένει· για αυτό όλοι οι ραβίνοι και ιμάμηδες που ντύθηκαν Ιερείς φρόντισαν με τα ψέματά τους να με σταυρώνουν και να διχάζουν τους Υιούς του Φωτός, που το έγκλημά τους είναι να μην είναι πόρνοι και μωαμεθανοί....
όπως η επίσημη εκκλησία της ορθόδοξης εβραϊκής κατάντιας της Ελλάδος.

Ήρθε η ώρα που όλοι εσείς που με βρίζετε… να δει ο κόσμος του Θεού ποιοι εσείς είστε…

Αμήν...
Η Έλληνες ακούν και βλέπουν πια....
Ουαί πόρνοι σταυρωτές της Ελλάδος Ισραηλίτες… το πνεύμα του ψεύδους ...Η δικαιοσύνη Μελχισεδέκ των Ουρανών στο καντάρι του Θεού έχει βάλει...
και ενώπι
oν γη και ουρανού....
η Αλήθεια του Θεού στα σύμπαντα κόσμου τάξη θα βάλει.


Αμήν.