Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΕ ΜΟΝΑΧΟΥΣ

***
Εμφανίστηκε η Παναγιά σε μοναχούς του Άθωνα και κλαίγοντας τους είπε:

Δεύτε λάβετε τελευταίον ασπασμόν και απευθυνόμενη προς τον Ιωάννη του είπε:
Αυτά μην τους τα πεις αλλά να τους τα γράψεις.

Χριστός εστί ο άνθρωπος και Ιησούς η ψυχή του, τα δυο μαζί είναι ο Θεός και ο άντρας με την γυναίκα το κορμί Του.
Άνθρωποι χωρίς ψυχές ντύσανε τον άνθρωπο να έχει τα μυαλά του ζώου.
Τραγόμορφοι ντυμένοι γραμματείς, ιερείς που την οδό του τράγου προσκυνάνε και τις γενεές των αθάνατων γενεών στην γενεά του τώρα ως ιστορία των αιώνων, διαχωρισμένες από τις νυν στιγμές κρατάνε.

Ιδού εσείς έθνη που δεν πιστεύετε στην Παρθενία μου, ιδού εσείς που λέτε πως ο Εμμανουήλ μου δεν υπάρχει.
Γράψτα Ιωάννη μου και ποτέ σου μην τους τα ξαναλές, καιρός να δουν οι άνθρωποι πως και ο Ιωάννης υπάρχει και ας του αποκόψαν την κεφαλή οι δαίμονες φωνάζοντας πως ο σατανάς υπάρχει.

Ο δεχόμενος προφήτην εις όνομα προφήτου, μισθόν προφήτου θέλει λάβει.
Ο δεχόμενος του Ιωάννη του Βασιλέα τον βασιλιά, μισθόν βασιλέα θέλει λάβει.
Ιδού ο βασιλέας των Ουρανών, λάβετε φάγετε τούτο εστί το Σώμα Μου, Εγώ ο Ελληνισμός.
Πιείτε το Αίμα Μου το της Παρθενίας, που μετά βασάνων και δόλον και ψευτιών επάνω στον Σταυρό από το κορμί του άσπορου Υιού Μου, θυσία προς όλων των εθνών την Σωτηρία.
Ιδού πιείτε το νερό της Αληθείας, όποιος φοβάται τον σατανά σε αυτόν υπάγεται η ψυχή αυτού διότι αυτή τα έργα του σατανά γεννάει.
Όποιος αγαπάει τον Χριστόν αγάπησε την ανθρωπιά και όποιος είναι άνθρωπος τα έργα τα ελληνικά γεννάει.

Αι γέννεαι πάσαι ύμνο την ταφή σου προσφέρουσι άνθρωπέ μου, αντί της δόξης της Ανθρωπιάς Σου μέσα στον στάβλο κρατάνε την ψυχή σου οι μάγοι κι οι ποιμένες την συμπόνοια, την καλοσύνη και την αδερφοσύνη του Ελληνισμού.
Αντί για νερό που δροσίζει την ζωή, με ουράνιες φωτιές και πολεμικές ιαχές τα σόδομα στο βασίλειο του ανθρώπου έχρισαν και αντί τον Χριστό να έχουν οι άνθρωποι για βασιλιά στον θρόνο της ανθρωπιάς τον σατανά κάθισαν.
Άνθρωποι χωρίς ψυχή, το πνεύμα της μαύρης θάλασσας ως άλας της ζωής την Παναγία έχρισαν.
Κενοί, νεκροί από Θεό, μαρμαρωμένη η μήτρα της ψυχής από αγάπη.
Δεύτε λάβετε τελευταίον ασπασμόν εσείς που προσκυνάτε εαυτόν και περιφρονείτε τους αλλήλους.

Εσύ που ενδύθηκες Χριστόν και άνθρωπος δεν είσαι, εσύ που κλέβεις από την αγκαλιά του Χριστού και την Αγκαλιά Μου τα μικρά παιδιά για να τα χαρίσεις στον αλλάχ ακμπάρ σου, εσύ ποιμένα που άλλαξες τα φαναράκια των παρθένων του Νυμφίου Χριστού με το καντηλάκι του άδειου τάφου τους για φως στην ψυχή τους.

Εσύ που βλέπεις ανθρώπους χωρίς ανθρώπινη ψυχή είσαι νεκρή ψυχή από αυτή τη ζωή, και ιδού σε φωνάζω "μετάνοια" εστί μετά το νοώ,μα για να νοήσεις χρειάζεται ευλάβεια, και ευλάβεια εστί "φεύγω, σιωπώ, και ακούω".

Δι ‘ευχών των Αγίων Ελλήνων Ορθοδόξων Πατέρων ημών.

Αμήν



Ιωάννης εν Χριστώ