Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Η ΑΥΤΕΞΟΥΣΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑ ΜΑΣ!!!


Τον αυτόν αιώνα Ελλάδα μου, εμείς ο σατανάς, ως ο Χριστός των εβραίων, εμείς το Πάσχα της τρόικα και της μέρκελ, εμείς Ελλάδα μου ο Χριστός... των εβραίων ο μεσσίας, και των ανθρώπων εσύ ως αρνί ζώο στο τραπέζι των ευσεβών ευγενών νομοθετών... πληρώνεις.

Εσύ του νόμου της αυτεξούσιας σκλαβιάς σου, στο κράτος του χρήματος και της κυριλέ ζωής, και σε εσένα Ελλάδα, της πείνας, περιμένεις ο Θεός να σε σώσει, και ελπίζεις στην φάτσα του κάθε πολιτικού... την ώρα που είσαι μαρμαρωμένος από αγάπη και ανθρωπιά.

Αυτοί ως ζώο σε έχουνε... και αλλάζουν τα φώτα στον γιο σου και την κόρη σου, αυτοί Έλληνα σταυρώνουν εσένα... τον Λεωνίδα, την Σίβυλλα, του Αλεξάνδρου την ψυχή... Χριστέ μου.



Θεού ουσίες νεκρές εικόνες, οι καρδιές που αγαπάμε τα θνητά.
Και από θεοί ημίθεοι ζουν... το κορμί τους να είναι ο Όλυμπος για πατρίδα, και μέσα στην ψυχή του ο άνθρωπος να έχει τους δώδεκα θεούς στα πάθη του, άνθρωπος... από μάγους ευσεβείς δεσπότες προφήτες Ελλάδα μου... να το ευλογούν... το μέλλον σου να είναι επάνω στον σταυρό... Χριστέ μου !

Θεό και αν λατρεύετε και τον αδελφό σας πεινασμένο βλέπετε ... χώμα προσκυνάτε, κενό αέρα λατρεύετε.

Διότι εν έργων είναι η Τιμή προς τον Θεό, και εν Λόγω η δόξα της ευλογίας Αυτού.

Όταν την ατιμία έχεις στην καρδιά, ψεύδος και την πορνεία... ποτέ μην αναφέρεις το Όνομα του Θεού... διότι η δόξα σου προς τον Θεό, στην άτιμη την καρδιά σου πηγαίνει, και όχι προς τον Θεό.
Διότι ο Θεός σου είναι ο Βαραββάς, και όχι ο Χριστός.



Ιω