Απο την εποχη του Κωνσταντιου εως την εποχη του αυτοκρατορα
Θεοδοσιου του β εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του
μεσαιωνα.
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο
Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η
φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος Υπατια.
Την εποχη εκεινη και οι πεντε
νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη
των αυτοκρατορων.
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους
φιλοσοφους - ρητορες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν στο
επιστημονικο τους εργο.
Αυτο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της
Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο.
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου στο ειδος του στα
παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου και πνευματικου εργου καθως οι αγιοι
Ιεαραρχες μετετρεψαν τον ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο, αμεσως ο
αγιος και μεγας Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο
πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο
πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση
αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιους
ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα στους
ιεραρχες στην Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους.
Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε κανενας
αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις
φιλοσοφικες σχολες.
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα τεκνα
του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια.
Το αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην αγια Αθηναιδα να
εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της
πολης-Κωνσταντινουπολεως.
Το 425 μ.χ. με διαταγμα του αυτοκρατορια
Θεοδοσιου β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της
πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Αθηναιδας.
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου
Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια
και να φτασει στην κορυφη του κοσμου.
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε
να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της
αυτοκρατοριας.
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να
μεγαλουργησει και να επιβιωσει.
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι
πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα
και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο
την Ελληνικη.
Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο
μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.
Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον
χριστιανισμο.
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε
να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και
ρηρορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα
πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως
την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
Χρησιμοποιησαν τις αξίες και τα ιδανικα τνω φιλοσοφων για να
δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια.
Aξιοποιοησαν στο επακρο την Ελληνική γλωσσα για να
γραψουν ολα τα υψηλου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επιπεδου εργα
τους.
Ταυτοχρονα μεσα απο τη Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν
τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια
απο τους αιρετικους και απο πασης φυσεως αιρεσεις.
Απο την δυναμικη και την πνευματικότητα της
αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες την ελευθερια, την ομορφια, την
αγαπη, την ηθικη, την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα και την πιστη στον Ιησου
Χριστου.
Την εποχη που ηταν αυτοκρατορας ο Θεοδοσιος ο β, μια Ελληνιδα απο την Αθηνα, η Αθηναις θα παει στην βασιλευουσα να ζητησει τα δικαιωματα της, επι της κληρονομιας που της ειχε αφησει ο πατερας της. Τα αδερφια της την ειχαν αδικησει. Οταν την ειδε η αυτοκρατειρα Πουλχερια,οτι ηταν πολυ ομορφη, πνευματικα καλλιεργημενη και πολυ ηθικη, τις προτεινε να γινει συζυγος του αδερφου της.
Η Ελληνιδα κορη βαπτιστηκε, εγινε χριστιανη και ονομαστηκε
Ευδοκια. Εν συνεχεια παντρευτηκε τον Θεοδοσιο τον β.
Η ΑΓΙΑ ΕΥΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ-ΡΗΤΟΡΑΣ.
Η Αγια Ευδοκια-Αθηναις ειναι η πρωτη Ελληνιδα
φιλοσοφος-ρητορας και αποτελει προδρομο της μεγαλης Αννας Κομνηνης.
Παραλληλα η αγια επιδοθηκε στην συγγραφη πολυ σημαντικων
εργων.
Δυστυχως τα περισσοτερα εργα της δεν εχουν διασωθει.
Ελαχιστα ειναι αυτα τα οποια σωθηκαν μεταξυ αυτων οι στιχοι
για την νικη των Ελληνων επι των περσων και οι εργασιες της για τους
προφητες Δανιηλ και Ζαχαρια.
Επισης εγραψε την ιστορια του ευαγγελιου σε Ομηρικους
στιχους, ενω δεν παρελειψε να γραψει εναντια στον μαυρο μαγο του δωδεκαθεου τον
Κυπριανο απο την Αντιοχεια.
Η Αθηναιδα ηταν κορη του ρητορα Λεοντιου.
Ο Λεοντιος διδαξε στην κορη του την αρχαια Ελληνικη
γραμματεια.
Η Αθηναις σπουδασε μουσικη, γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια
και ρητορικη.
Εαν ηταν τα πραγματα
οπως τα αναφερουν οι μεγιστοι εχθροι του Ελληνισμου οι εβραιοι δωδεκαθειστες
δεν θα ανοιγε το 425 μ.χ. με επιθυμια της αγιας Ευδοκιας-Αθηναιδος στην
Κωνσταντινουπολη η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη.
Επισης δεν θα ειχε καμια ενασχοληση με τον αρχαιο Ελληνικο
πολιτισμο.
Την ιδια εποχη με την Υπατια στην Αιγυπτο εζησε και η
Ευδοκια-Αθηναις στην Κωνσταντινουπολη.
Η αγια συνδυασε αριστα το αρχαιο Ελληνικο πνευμα με την
Χριστιανικη πιστη.
Εντουτοις η αγια ηταν νεοτερη απο την Υπατια, την οποια την
ειχε ως πρωτυπο με αποτελεσμα να οδηγηθει στον χριστιανσιμο.
Η ΑΝΩΤΑΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ THN ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΣ.
Στην ανωτατη σχολη διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας,
ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου οι
σπουδαστες του πανεπιστημιου διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια,
φιλοσοφια, φιλολογια.
Η Ευδοκια-Αθηναις εβαλε τα θεμελια μετα τους τρεις ιεραρχες
για την ανοδικη πορεια του Ελληνισμου και της αυτοκρατοριας.
Παραλληλα με την Ελληνικη φιλοσοφικη σχολη η αυτοκρατειρα
Ευδοκια θωρακιζε τον Ελληνισμο σε ηθικο-πνευματικο και σε πολιτικο και σε
στρατιωτικο επιπεδο.
Πολλες φορες σας εχω αναφερει οτι οι Ελληνες της
Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας λατρεψαν οσο τιποτε αλλο στον κοσμο τον
αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
Ειναι πολυ ενδεικτικο οτι οι Ελληνες χριστιανοι της
αυτοκρατοριας αγαπησαν τοσο πολυ τον αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο με αποτελεσμα να
ειναι φανατικα προσκολημενοι σε αυτον.
Αυτο συνεβαλε στο να μην εξελιχθουν πολιτιστικα οσο θα
επρεπε με βαση τις ικανοτητες τους και την παιδεια τους.
Ειναι εντελως αδυνατον διανοουμενοι οπως οι τρεις ιεραρχες,
η Αγια αυγουστα Ευδοκια, η Αννα Κομνηνη και αρκετοι αλλοι να μην ηταν σε θεση
να επιδειξουν παρομοιο επιστημονικο εργο οπως αυτο των αρχαιων.
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι
πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα
και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο
την Ελληνικη.
ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΥΠΑΤΙΑ
Η μεγαλη νεοπλατωνικη φιλοσοφος Υπατια ειχε εκεινα τα χρονια
ως μαθητες παρα πολλους χριστιανους. Αυτο ειναι ενδεικτικο οτι ο γνησιος
ορθοδοξος χριστιανισμος ουδεποτε ηταν εναντια στην αρχαια Ελληνικη
γραμματεια.
Εαν οι Ελληνες
χριστιανοι ηταν εναντια στον αρχαιο Ελληνικο πολιτσμο τοτε δεν θα τους δεχοταν
η Φιλοσοφιος Υπατια ως μαθητες της. Aυτο ειναι ιστορικο γεγονος πλεον.
Ομως σε ολα τα χρονια τα οποια διδασκε η Υπατια ειχε παντοτε
πολλους χριστιανους ως μαθητες.
Ο Συνεσιος ηταν ο πιο αγαπημενος μαθητης της Υπατιας και
μεγας θαυμαστης της φιλοσοφου. Οταν τελέιωσε την φιλοσοφικη
διατηρουσε αλληλογραφια και ειχε επαφες με την μεγαλη φιλοσοφο.
Ο Συνεσιος ηταν χριστιανος και μαθητης της Υπατιας ενω μετα
απο την φοιτηση του στην σχολη της Υπατιας εγινε επισκοπος Κυρηνης.
Σε μια απαντηση της Υπατιας προς τον Συνεσιο η μεγαλη
φιλοσοφος ειχε εκφρασει την επιθυμια να γινει Χριστιανη.
Η Υπατια αγαπουσε πολυ τον Χριστιανισμο και τους χριστιανους
μαθητες της.
Αυτος ειναι και ο λογος για τον οποιο η Υπατια δεχοταν ως
μαθητες τους χριστιανους, διοτι γνωριζε οτι ο Χριστιανισμος και η αρχαια
Ελληνικη φιλοσοφια ειχαν τα ιδια αξιωματα.
Αλλωστε η Υπατια ειχε το παραδειγμα των τριων ιεραρχων οι
οποιοι ως φιλοσοφοι ενσωματωσαν ολοκληρη την Πλατωνικη διδασκαλια στον
χριστιανισμο.
Γνωριζε η μεγαλη φιλοσφος οτι ο χριστιανισμος ηταν κατα πολυ
καλο για τον Ελληνισμο και για ολοκληρη την ανθρωποτητα.
Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι,
εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν . Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση
να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους, ειτε δια της βιας, ειτε με
πλαγιους τροπους.
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν
συναινει;
Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο
αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες
χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η
ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται ένα μικρο
μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν
αγαν.
Αναφερομαι παντοτε στους εβραιους που απο μονοθειστες της
παλαιας διαθηκς και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες.
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους
εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των
εβραιων.
ΣΤΙΣ 13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΕΟΡΤΑΖΕΤΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ
ΕΥΔΟΚΙΑΣ-ΑΘΗΝΑΙΔΟΣ.
ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΗΣΙΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΙΑΣ ΑΔΙΚΗΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗΣ ΑΓΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΩΤΥΠΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.
Η ΑΓΙΑ ΕΧΤΙΣΕ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ
ΕΡΓΟ.
ΠΗΓΗ: http://www.ksipnistere.com/2018/08/blog-post_490.html?m=1