Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Ο Επόμενος Άχρονος Τόνος


τσογλάνια που για θεό σας έχετε την τρόικα.... και τους εβραίους σταυρωτές της χώρας μου και των ιερών της...

στον επόμενο τόνο... η ώρα θα είναι : ιωάννης, μπιπ σας....
τσογλάνια ευσεβείς απατεώνες .

στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι ! Ελλάδα και του Χριστού το πνεύμα της... μπίπ σας...
στον επόμενο τόνο ... η ώρα είναι Ελλάδα και του Χριστού το πνεύμα της....
στους ενδεδυμένους ορθοδόξους εαυτόν αναστημένο χριστό...

στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι ! Ελλάδα και του Χριστού το πνεύμα της....... αδέλφια Μου εαυτοί Του.

στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι, Ελλάδα και του Χριστού το πνεύμα της.... καρδιά μου εαυτέ μου σκλάβε των πόρνων βασιλιάδων του σατανά θεού τους...
στον επόμενο τόνο .... η ώρα θα είναι ! Ελλάδα και του Χριστού το πνεύμα της.... μπιπ σας ιεράρχες με ροζ ζαρτιέρες κάτω από τα ράσα σας.

στον επόμενο τόνο ... η ώρα θα είναι ,Ελλάδα και του Χριστού το πνεύμα της.... μπιπ σας , εσάς στου θρόνου Μου ιεράρχες... πόρνοι τσογλάνια δεσποτάδες... της Ελλάδας Μου...


ο επόμενος τόνος δεν έχει χρόνο πια... γιατί ο αιώνας αναστήθη, χριστέ ελλάδα... ουαί στην επόμενη αιώνια ώρα.... που ουαί !!! για εσάς που ποτέ δεν με αγαπήσατε ...........ελλάδα και πολίτες της τρόικα.....

ήρθα !

ιωάννης πρόδρομος της κρίσης και της κατάρας σας... εγώ... το θέλημα σας... ο μπάσταρδός σας ξεμαρμαρωμένος βασιλεύς του Θεού....

στον επόμενο τονο , η ώρα θα είναι μπίπ σας προδότες γενίτσαροι...
εγώ ο ιωάννης ...μπίπ σας.




ΔΕΝ υπάρχει προσωπολατρεία στην Ορθοδοξία. Είναι ο λόγος, όχι το πρόσωπο.