Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Το Μοναδικό Σπαθί


Το Φως, ανάβει, και βλέπεις που περπατάς.
Και δεν σου χαράζει δρόμους και πορείες που σου χάραξαν κάποιοι άλλοι για σένα.

Το Φως είναι ο Λόγος, ο Χριστός... που μεταμορφώνει το Εγώ του ανθρώπου στο από άνωθεν χρισμένο ΕΓΩ του Κυρίου.

Και ο Κύριος ο Λόγος,
και ο Λόγος εσύ Ελληνίδα μου ψυχή.

Το μόνο σπαθί η δύναμη της Αγάπης, στα χέρια της κάθε ψυχής.
Τα χέρια της ψυχής ο ζωντανός ο Λόγος, που μετουσιώνει την εικόνα του Ανθρώπου στο καθ’ ομοίωσιν.
Και το μόνο που μπορεί να κάψει είναι,με τη συγχώρεσή Του, την αμαρτία.
Και με την αγάπη Του, την ταπείνωσή σου, και την Αγία μας Εκκλησία
ας επιτρέψουμε στον εαυτό μας, στην ψυχή μας να ενωθεί με την θάλασσα της αγάπης Του χρυσή μου Ελλάδα.

***
Αυτός που είδε ότι η Γη γυρίζει το γνωρίζει.
Αυτός που άκουσε ότι η Γη γυρίζει το ξέρει.

Ό,τι γνωρίζεις αδερφέ μου είναι ο φύλακας άγγελός σου,
ό,τι ξέρεις ο δαίμονας σου.

***

Και γνώσεσθαι την αλήθεια, και η αλήθεια ελευθερώσει εσάς.

Και εν αρχή είναι αυτό που ακούς, και αυτό που ακούς είναι το Πνεύμα του μόνου μεσσία και Θείου Φωτός σου.... μανούλα ελλάδα μου.



Ιωάννης