Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Τελωνίων Ορθόδοξο Φροντιστήριο


Έλλην εστί ανδρείος, Έλλην εστί Υιός Θεού,
και όχι από μόνος του ένας άλλος Θεός από τους αλλήλους εαυτούς σου.

Πόσο σέβεσαι, και λες πώς πιστεύεις στον Πατέρα Θεό σου,
και πόσο τον υπακούς;  
πόσο θέλεις ο Θεός να σου κάνει το θέλημά σου, και εσύ πόσο κάνεις το Θέλημα του Πατέρα σου;

Τον Θεό που δεν είδες ποτέ, λες πως τον αγαπάς και προσπαθείς να τον πείσεις πως στα αλήθειας τον Αγαπάς... μα για δες… πόσο αγαπάς τους σαρκικούς σου γονείς ;

Αν πίστευες στα αλήθεια την ανάσταση του Χριστού... τότε ποτέ δεν θ΄ αμάρτανες...

Πόσο λες πως αγαπάς ...τον Θεό που αγαπά…
μα πρώτα δες τι είναι η αγάπη, και μετά, εσύ τι αγαπάς ;

Ο Θεός κατά χάριν αγαπά...
για παράδειγμα ευλογεί όλους που λένε την καρδιακή προσευχή, όπως Π.Χ όταν λες το ''Κύριε ελέησον με''.
ΑΝ ΕΡΘΕΙ ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ :
"είπε ο Κύριος, έναν γιο έχω και αυτόν σας τον χάρισα,
ότι ήταν να πω και να σας ελεήσω σας το ελέησα, ιδού το Άγιο Ευαγγέλιο μου, ιδού η Αγία Εκκλησία μου, εσύ πόσο ελέησες τον Κύριο σου";


****
Λέγει ο Ιησούς Χριστός :
υπερκόσμια μουσική στην καρδιά μου.
Δέξου στο σύμπαν του κορμιού σου το αίμα μου,
σαν γλυκό σταφύλι στο προσφέρω... ώστε το πνεύμα της ψυχής Μου στα σπλάχνα σου να κυλά.
καθάρισε το σκεύος του κορμιού σου, και πιες με....
και Αγίασε το, μεταμόρφωσε το σε κατοικιτήριο του Υιού του Θεού... εαυτέ Μου.

Δέξου την ομορφιά του κόσμου, Αγάπη... αγάπα Χριστά!
Και ελέησε μια φορά και εσύ τον Θεό, και άκου τον Λόγο της Αληθείας Σου.

Αμήν.


***
Τελώνιο-ερωτήματα ;  :

Η γυναίκα κάνει πολύ όμορφο το έξω της, το κάνει λαμπερό για να κερδίσει την αγάπη, και τα καταφέρνει πολύ καλά, ο άνδρας αγαπάει μόνο το έξω της.

...."οι φοβίες της, η κατάρα της γυναικός... έτσι τέτοια αριστερά γεννάει",

μα πάντα η δεξιά θεομήτωρ είναι λευκή περιστερά...
γιατί την κεφαλή της ψυχής της γυναίκας, ο άνδρας την διαλέγει ,...μα με τις φοβίες της κοιλίας της μητρός του στην ματιά,

δεν του επιτρέπουν να δει την παναγία στην ψυχή....
αντί για στέμμα, αγκάθινο στεφάνι φοράς Ελλάδα μου.


Ιωάννης