Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

ΜΕ ΑΓΚΑΘΙΑ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΤΙΣΑΤΕ!!!

Καλημέρα στην νύχτα σου ψυχή μου.
Καλημέρα αγάπη μου γλυκιά Εσύ.
Λουλούδια σου πλέκω να έχεις στην γνώση σου στεφάνι.
Να σου λουλουδίζουν αγάπη μου αυτό που αγαπά το άρωμα σου ψυχή μου εσύ.

Μα η Δικιά μου ψυχή είναι Ελληνίδα.
Και δεν χωρούν δράκοντες διαβόλου σατανάδες και τριβόλοι και πόρνοι και ά-χριστοι μάγοι ψευτο-ιερείς.
Δεν δύναται τα λουλούδια του παραδείσου μου να τα κρατούν υποκριτές και ανθέλληνες πόρνοι στην δικιά τους γιορτή.
Και ούτε τα λουλούδια του παραδείσου του Θεού χαρίζονται σε γονείς που προσκυνούν την κόλαση αυτών και των παιδιών τους, που οι νόμιμοι παιδεραστές και ομοφυλόφιλοι είναι βασιλείς εις την παιδεία σας Έλληνες μου.

Ανθρωπιά μας χάρισε ο Θεός.
Και η δύναμη της Ανθρωπιάς του ανθρώπου σας... σιωπά ως σκλάβα στο έγκλημα κατά της Ορθόδοξης του Θεού Εκκλησίας και των Αγίων Πατέρων των Εμάς Ελλήνων.

Λουλούδια σας χάρισα και εσείς με περιφρονήσατε.
Και με αγκάθια πορνείας την Αγία Χάρη του Θεού ποτίσατε.
Και χαίρεστε που σας αγαπά ο Χρίστος ...υποκριτές προσηλωμένοι στον θεό μπουτάρι και γκέι παπαραβίνο της πόρνης εβραϊκής αντίχριστης κατάντια σου.
Και πολεμάτε ως πλάνη το πνεύμα της αγάπης και της Ομόνοιας αναμεταξύ των εν Χριστώ αδελφών σας.

Λουλούδια σας δώρισε ο Χριστός μας... μα αγκάθινο στεφάνι σας φόρεσαν οι ρασοφορεμένοι σατανάδες πατέρες σας,
στέλνοντας στην κόλαση τους Έλληνες και τον Ιησού Χριστό μας... Και δεν βλέπετε Έλληνες πως ΕΣΕΙΣ είστε των Εβραίων πούστηδων ο σατανάς αντίχριστος ...ο βαπτισμένος από αυτούς εσύ αντίχριστος.... 
ο βαπτισμένος από Αυτούς εσύ αντί του Χριστού· Εσύ αυτός.


Ιωάννης του Θεού στην Γη η σφραγίδα,
Βασιλεύς της του Θεού Αγίας των Ουρανών στην γη Εκκλησίας των Ορθοδόξων ψυχών Αυτού.


https://www.facebook.com/profile.php?id=100006395476358&fref=nf&pnref=story