Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Από τον Ουρανό της Ζωής προς τους φθονούντες την χαρά και την ανθρωπιά της χριστότητάς τους.

Με την γλώσσα της παρουσίας Χριστού·
σήμερα αδέλφια μου Χριστιανοί και μη ,
Η Πανάγια μητέρα μας Ελλάδα εορτάζει την κοίμηση της επί του κράτους του αντίχριστου.

Η Αιωνιότητα δεν έχει ούτε κοίμηση ούτε θάνατο, αυτά υπάρχουν μόνο στον κόσμο των νεκρών που περπατάνε ζωντανοί στις ταφόπλακες τους και δεν το ξέρουν.

Μα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, οι Έλληνες να δουν με τα αυτιά της ψυχής τους τον Ζωντανό τον Λόγο του είναι της Ανθρωπιάς μας, και με τα μάτια της καρδιάς του Ιησού Χριστού να δουν τους λιμενοφύλακες (δεσπότες θεολόγοι, παιδαγωγοί, διδάσκαλοι) τσαρλατάνοι εισαγγελείς της υπάρξεως του σατανά στην ζωή της αιωνιότητας μας,
***

Μέσα στο σκοτάδι του ναού του εγώ, το ένα πνεύμα κρατά στο εγώ του μέσα στο σκοτάδι την δική του φλόγα... της νύχτας της φοβίας, του φθόνου, του φόβου και της άγνοιας του θανάτου από ό,τι αγαπά. 

Αέναη και τρισμέγιστη ιεροσύνη της υπάρξεως του Εγώ σου Χριστέ μου.
Σταγόνες της βροχής όλοι οι άνθρωποι,
μα διασκορπισμένοι όλοι σε διαφορετικές μητρόπολης διαχωρισμένοι από την Μία Αγάπη της Αγίας Θάλασσας της Αγίας Εκκλησίας μας.
 
Οι οπαδοί αλληλο-αναθεματίζουν τους αντίπαλους του επισκόπου τους οπαδούς...τυφλοί από αγάπη Χριστού, καταριούνται τον ίδιο τον Χριστό, μέσα από την πολιτισμένη κόλαση τους
….και έτσι σήμερα η Ελλάδα μας ... με διχασμένο τον λαό της δεν βλέπει και ακολουθά ποιμένες κανίβαλους ανθρωποφάγους και ψυχοκτόνους μη έλληνες πόρνους και μάγους βασιλείς....που την κρατούν νεκρή από αδελφοσύνη και Θεότητα Χριστού......

Αδέλφια μου Έλληνες, κάψτε το Εγώ της πανθρησκείας του Πανός, και Χριστόν Αναστάντα ενκαρδιοθείτε.
Και τότε τον Ιωάννη και Κωνσταντίνο βασιλιά στα μάτια σας θα δείτε....Χριστά και Ελληνικά.

Καλή λευτεριά Έλληνές μου από την σκλαβιά που τόσο πολύ τυφλοί αγαπάτε.

Αμήν.



ιωάννης εν Χριστώ βασιλεύς των πένητων