Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

Ο ΜΟΝΟΣ ΣΑΤΑΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΣΟΥ ΕΑΥΤΟΣ

Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν, καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς” (Ἰω. η΄ 32)

Η Χάρις η Αγία του Ιησού Χριστού, δεν αποκεφαλίζει το κακό, μα το μεταμορφώνει σε καλό, διότι το καλό είναι στην ρίζα της ψυχής της φύσης του κάθε ανθρώπου.

Αν δεν σπάσεις το «εγώ» ποτέ δεν θα γίνεις το «όλον»· μα το «εγώ» είναι αθάνατο και δεν μπορείς να το σκοτώσεις, αλλά μπορείς να το μεταμορφώσεις στο «εγώ» του Ιησού μας του Χριστού.
Γίνε «εγωιστής» για την αγάπη του Ιησού Χριστού και γνώρισε τις άγιες γραφές των Αγίων Πατέρων μας. Τότε το εγώ γνωρίζει πως ουδείς δούλος ανώτερος του Κυρίου του, και πως όλοι αδέλφια εσμέν.

Και όποιος δεν θέλει να ζει ως σκλάβος, δεν έχει την απαίτηση να ζει ως αφέντης.
Έτσι το εγώ από δαίμονας μεταμορφώνεται σε φύλακα άγγελό μας.

Η «Υπερηφάνεια» επίσης είναι ένα δαιμόνιο· μα γίνε υπερήφανος για την αγάπη που έχεις στην Παναγία μας, και γνώρισε το Πνεύμα της Αγίας Εκκλησίας μας· τότε η Υπερηφάνεια μεταμορφώνεται σε φύλακα άγγελό μας....γιατί στην Αγία Εκκλησία μας όλοι Έλληνες, στο Εν του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, όλοι το Εν είμαστε.

Πολεμάς τον σατανά ;;;
Ο μόνος σατανάς είναι ο Παλιός κακός σου εαυτός. 

Δεν υφίσταται το πρόσωπο του σατανά ως ύπαρξη, εκτός τις σατανικές και πονηρές σκέψεις σου· ψάχνεις να δεις φαντάσματα που γεννά η φαντασία του μυαλού σου, και ακολουθείς τις φοβίες που σου φαντάζουν στο μυαλό, και δεν γνωρίζεις τυφλέ αδελφέ μου πως ό,τι πιστεύεις γίνεται· ό,τι φοβάσαι είναι αυτό που πιστεύεις και το θεουργείς χωρίς να το γνωρίζεις.

«ΘΕΟΙ ΕΣΤΕ»
***

Ήλιε μου τι θα πει σκοτάδι ; και τι εστί φως ;
Αν δεν έτρωγες εδώ στην γη το μήλο της γνώσης του καλού και του κακού και το να είσαι ένας από μόνος σου Θεός, ποτέ δεν θα γνώριζες και δεν θα εκτιμούσες αδελφέ μου τις λέξεις : Αθανασία, αναμάρτητος και αιώνιο Ζωή.
Ποτέ δεν θα εκτιμούσες την Αγάπη.
***

Πέθανε πριν πεθάνεις και όταν πεθάνεις δεν θα πεθάνεις ποτέ.
Σπάσε το εγώ του μυαλού σου, και μέσα στην καρδιά σου φόρεσε το Εγώ του Λόγου του Ιησού μας του Χριστού.
Μέσα από τα μάτια σου να βλέπεις τα πράγματα με τα μυαλά της Αγάπης του Θεού μας, και όχι με του παλιού κακού σου εγώ.
Μέσα από την καρδιά σου να αγαπάς με την καρδιά του Ιησού Χριστού μας.

Τότε ο Άνθρωπος αποκτά του Ήλιου την ματιά, και ως Ήλιος Υιός του Θεού της αγάπης, οι ίσκιοι δεν μπορούν να του σκιάζουν την ματιά· και έτσι δεν πολεμάνε κανέναν σατανά, γιατί μέσα στο λευκό φόρεμα της ψυχής δεν υπάρχουν ίσκιοι και σκοτάδια... Αλλά μέσα από το σκοτάδι γεννιέται του Ήλιου της Αγάπης μας, του Θεού Λόγου το Ιερό Ελληνικό του Χριστού μας το Φως.

Αγάπα αψεγάδιαστα από τις σκέψεις του μυαλού σου...με σκέψεις Χριστές και ευλογημένες...
Ο Ορθόδοξος γνωρίζει ορθά πως όποιον Άνθρωπο κοιτά τον Θεό τον Ίδιο βλέπει.
Ο Ορθόδοξος γνωρίζει, πως όποια γυναίκα κοιτά, την Παναγία βλέπει, και έτσι δεν είναι σαρκολάτρης, αλλά Θεολάτρης, της Αγάπης Υιός.

Φόρα τον Άσπρο μανδύα του Αγίου Ευαγγελίου στα μυαλά και στο κορμί σου...και πέταξε μαζί με τα Χερουβείμ και Σεραφείμ και τους Αγίους μας στους καθάριους Ουρανούς, μέσα στην ψυχή σου, αμήν.

Το Ζεύγος είναι ο Θεός, μέσα στην αιώνια Αγάπη, τα δυο κορμιά σε μια ψυχή, αυτή είναι η σκοπιά σου.
Αυτή η Βασιλεία των Ουρανών της ψυχής, αυτή και η Εκκλησία
· αυτή η Βασιλεύουσα των Ουρανών... αυτή και ο Θεός, εδώ στην γη της Παρουσίας σου το Φως....παιδί μου.



ιωάννης εν Χριστώ βασιλεύς των Πένητων