Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Ο Έλληνας πρέπει να πεθάνει πένης για αυτούς...


Ο φόβος και ο τρόμος της εκκλησίας των ραβίνων αγίων γενιτσάρων απατεώνων τσαρλατάνων της χλιδής δεσποτάδων... είναι η μία εκκλησία του Ιησού Χριστού.

Ο Φόβος και ο τρόμος των μάγων καταραστών διδασκάλων της ''εκκλησίας'' μας είναι
η αφύπνιση του ελληνικού λαού.

Γιατί φόβος θεριού είναι η ένωση της αγάπης του ελληνισμού...
διότι αγάπη λαού ανάσταση Χριστού !

Και αυτός ο φόβος των μισούντων την πατρίδα μας και το πνεύμα των ανθρώπων... εμάς του γένους του Α και του Ω του ανθρώπου... εμάς τον ελληνισμό...

Λέγει των πεφωτισμένων ραβίνων το ευαγγέλιο Ταλμούδ :

Οι εβραίοι κάνουν σεξ κάτω από τα ρούχα τους... συνουσιάζονται με τον Λόγο τους με προσωπείο χριστού στην αλήθεια σας Ελλάδα μου... το ψέμα... με κόπρανα και τα ούρα της κόλασης, των διδασκάλων σου Ελλάδα μου επί της γης των καταραστών σου Ελλάδα χριστέ μου... από αυτούς τους ιεράρχες... να είσαι ο σταυρωμένος επάνω στην ξύλινη γνώση του ανθρώπου αδελφέ μου....
Εσένα έλληνα το ρούχο της καρδιάς σου, ποιο είναι το ξέρεις, αλλά δεν το γνωρίζεις, την ψυχή σου την ξέρεις, αλλά σου απαγορεύεται να την ακολουθείς, γιατί τέτοιοι ιερείς διδάσκαλοι σου διαιωνίζουν την δικιά τους αλήθεια, να είσαι βαπτισμένος ο χριστός, και μέσα στην λίμνη της γνώσης Τους εσύ να ζεις... μέσα στον αιώνιο θάνατό σου Έλληνά μου αναγνώστη.


Της Ελλάδος οι αρχιερείς… του σατανά των παθών σας οι ψευτο-δεσπότες...
οι σταυρωτές των ψυχών ημών αδέλφια μου... χριστέ.
οι ιούδες με μορφή έλληνα, γενίτσαροι Ισκαριώτες.... προδότες .
Τον Λαό κοροϊδεύετε εκκλησία της Ελλάδος, μα τον Πατέρα Θεό Όχι !

Με μέλι λόγους αγάπης προς τον Θεό και τον Λαό μου ρητορεύεις .
Και ως λευκός σκύλος τους σταυρωτές του Λαού και Χριστού σου υπηρετείς.
Στους νόμους του κακού κόκκινο χαλί στρώνεις με την δόξα των έργων σου, στον βασιλιά σου, σατανά .

Όποιος έχει το ανάθεμα στην καρδιά γέροντα... όσες και αλήθειες να λέει....
είναι σαν τα μεσάνυχτα σε έρημες γειτονιές, να γαβγίζει σκύλος αγαπητέ μας παππούλη...

Ο δεσπότης δεν είναι για να φωτίζει μόνο με λόγο τον νόμο του καλού και του κακού...
και όταν ο δεσπότης δεν μπορεί να εφαρμόσει τον νόμο της μίας εκκλησίας....
τότε είναι πλανεμένος... όπως και εσείς οι ιεράρχες... που εν συνείδησή σας σταυρώνετε τον Χριστό σας Λαό.

Δεσπότες προδότες της Αγίας του Θεού των ανθρώπων βασιλείς... και μήνυμα από τον Θεό σας φέρνω... ό,τι στην Ελλάδα σπείρατε, επάνω στα κεφάλια σας θα πέσει σύντομα....

Τον ιερό τον όρκο μου,
μην μου τον ποδοπατάτε !

Την ιερή πατρίδα μου,
μην την ξεπουλάτε !
εγώ έλληνας γεννήθηκα, με Χριστό στην καρδιά.

Μα εσείς δεσποτάδες μου είσθε αγαρηνά απάνθρωπα όντα,
εσείς δεν έχετε Χριστό !
εσείς δεν είσθε Άγιοι Ορθόδοξοι,
μα ραβίνοι ανθρωποφάγοι κανίβαλοι παιδεραστές…
με καθαρά την συνείδησή σας, ως εβραίοι σταυρωτές της Ελλάδος που εστέ !

Σε μέτρησα Ελλάδα μου, χρόνια οχτώ στα μοναστήρια περπάτησα ως πένης με του Θεού την παρουσία στην γη... αγγέλους και αρχάγγελους... και εκκλησία, σε δίκασα με την αγάπη μου,
και εσύ ενώπιον του Θεού που με έστειλε στην γη ξανά....
και των ανθρώπων γκόημ και Ελλήνων... προδόθηκες !

Σας φτύνω στα μούτρα ψευτοδεσποτάδες που σταυρώνετε αγίους ιερείς...
Φτου σου ιερώνυμε !
Φτου σου βαρθολομαίε, έξω από την εκκλησία μου, εσύ που ως βασιλεύς, ορκίζεις τους ταλμουδιστές για βασιλιάδες του θεού στην γη των προγόνων μου...
Έξω από την βασιλεία των ουρανών σε όσους σφάζουν Ελληνισμό και Χριστό... ο καιρός του θερισμού σας έφτασε…

Ουαί ο Ιορδάνης γύρισε πίσω...
και ο Χριστός αληθώς ανέστη !
Στην αναγέννηση των ελλήνων
και λαμπρή !


Ιωάννης