Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

Την ψυχή σου Ελλάδα μου ως στάχτες την μεταμόρφωσες μπροστά στο μεγαλείο του Θεού Σου.

Το Ευαγγέλιο σου είναι ο λόγος των ΜΜΕ.

Τα Χριστά σου είναι οι βουλή των εβραίων στην πατρίδα μας, και Θεός των Ελλήνων έγινε των τραπεζών τα τερτίπια.
***

Την Αγία του Θεού Σοφία για να δεις.
Πρέπει από καλικάντζαρου πνεύμα που είσαι σε Χριστό να μεταμορφωθείς και να γίνεις Έλλην Ορθόδοξος Ουρανοπολίτης…
Και στην γη Αιώνια να ζεις.

Έλλην εστί Χριστός, Χριστός εστί Ανθρωπιά και σήμερα ο πολιτισμός του ανθρώπου πουλάει σκλάβους τα παιδιά του για να ζει αυτός καλά, και οι Έλληνες χειρότερα, διότι κανείς δεν αγάπησε τον Χριστό, αλλά την Πόρνη εκκλησία του ισραήλ.

Έλλην εστί Υιός του Θεού και το Πνεύμα του είναι Άγιο.
Κάτι που σαν κινέζικα ακούγονται μπροστά στον εξευτελισμό της Ελλάδος από έλληνες σαν και του σήμερα.
Παιδάκια μου γλυκά, Ελληνόπουλα μου θεϊκά, που για θεό σας σήμερα σας έχουν την πορνεία, την δειλία και το ψέμα.

ΚΑΝΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΩΣΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΗ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΉΔΗ ΣΤΗΝ ΓΗ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΛΎΤΡΩΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ....
ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΡΝΗΘΕΊΤΕ ΤΗΝ ΣΚΛΑΒΙΆ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣΕΤΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΓΗ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ;;;
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΝΑΓΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ...

ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΜΕΣΣΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.

Ο ΜΕΣΣΊΑΣ ΕΊΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΑΣ.
ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΚΑΝΤΙΛΑΚΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ.ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ :

ΑΝΘΡΩΠΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΝΕΙΣ... ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΤΟ ΕΓΩ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ.

ΑΝΘΡΩΠΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΊΠΩ, ΔΙΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΔΙΑΊΡΕΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΕΓΩ.

ΙΔΟΥ ΣΟΥ ΧΑΡΊΖΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.

ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΖΕΙ, ΑΝΑΠΝΕΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΟΘΕΙ..
ΕΓΩ Ο ΙΕΡΟΣ Ο ΠΌΘΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΟΥ.


ιωάννης ηγούμενος των γυμνών ασκητών της βασιλεύουσας Ελλάδος, ο ευλογημένος από τον Ίδιο τον Ουράνιο Θεό.
που τόσο πολύ δειλιάζετε να με ομολογήσετε, γιατί ποτέ δεν αγάπησα τα ......του κορμιού σας τα χωμάτινα θέλω.
***

Οι Ψευτοδεσποτάδες γενίτσαροι προδότες του έθνους του ιούδα....αυτοί οι αυτοκαταραμένοι θα
λάβουν τον τριγμό των οδόντων τους.
Ημέρα μεσημέρι θα λάβουν τον μισθό τους.

Ιωάννης του κράτους του Θεού Βασιλεύς.