Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 10 Ιουνίου 2017

ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ρωτά η κόρη :

-Άγιε πατέρα, ποιoς ο λόγος να έρθουμε εδώ στη γη, μέσα σε αυτό τον πόνο και αυτή την δυστυχία;

-Ο Θεός παιδάκι μου, ποι
o είναι το πρώτο πράγμα που δημιούργησε;
-Πατέρα μου, οι γραφές το λένε,''εν αρχή εποίησε τον ουρανό και τη γη ''
-Όχι κόρη μου, τα πάντα δια του Λόγου γίνονται και χωρίς τον Λόγο δεν γίνεται τίποτα.
Όπως τότε μίλησε ο Θεός και γέννησε το φως, και χώρισε το φως από το σκοτάδι, έτσι κι εσύ σήμερα ρωτάς μέσα από το σκοτάδι σου να μάθεις το φως. 

Και ιδού σε ρωτάω, αν δεν ερχόσουν εδώ στη γη μέσα στην αμαρτία, θα γνώριζες τι σημαίνει η λέξη αναμάρτητος;
Αν δεν γεννιόσουν σε αυτή τη θνητή ζωή, θα εκτιμούσες ποτέ τη λέξη αθανασία;
Αν δεν ερχόσουν από τον ουρανό εδώ στη γη να διδαχθείς τους 24 πρεσβύτερους της αλφαβήτας μας, τους φθόγγους και τα φωνήεντα, θα μπορούσες να γνωρίζεις τις λέξεις και τις ουσίες τους, ώστε εμείς στο τώρα μας να μπορούμε να μιλάμε και να επικοινωνούμε; 

Για αυτό παιδί μου, εν αρχή ην ο Λόγος και ο Λόγος ην προς τον Θεόν και Θεός ην ο Λόγος.
-Ναι γέροντά μου, πραγματικά, είμαστε σταγόνες της βροχής και ο Θεός είναι το νερό.
-Ναι παιδί μου έτσι είναι, μα όπως το νερό που μένει στάσιμο και γεμίζει βατράχια και νερόφιδα, έτσι και το πνεύμα των ανθρώπων στο σήμερα είναι γεμάτο από τον φθόνο, το ψεύδος και την κακία. 



Μα δεν φταίνε οι θνητοί, αλλά του κόσμου τούτου οι ποιμένες που απέκρυψαν το άλας της ζωής από την γνώση των ανθρώπων, κι έτσι κρατούν τους ανθρώπους στην άγνοια = Άδης.

Μπορεί παιδί μου να συμφωνούν και οι ποιμένες πως είμαστε σταγόνες της βροχής, αλλά οι αποστάτες δεν τολμούν να σας πουν πώς όλες αυτές οι σταγόνες είμαστε απλωμένες στο λιβάδι του Θεού, από ποιμένες του ναού του Σολομώντα σταυρωμένες, και τρέμουν του Ιησού Χριστού των Ελλήνων την Ορθοδοξία μας.
Το Άγιο βάπτισμά μας και τα Θεία Μυστήριά μας, είναι ο ήλιος που φέγγει σε όλες τις σταγόνες την Ανάστασή τους, γι'αυτό μας λέει και ο Κύριος γνώσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει ημάς. 

Την αλήθεια κόρη μου οι ουρανοί και όλα τα σύμπαντα την ονομάζουν ΕΛΛΑΣ. 

-Μα πατέρα μου οι Έλληνες ήταν είδωλο λάτρες, πίστευαν στους 12 θεούς.
-Μην ακούς ψυχή μου την ψεύτικη διδασκαλία των σολομώντειων μασόνων, οι πατέρες μας είδαν το όλον και το λάτρεψαν γι'αυτό τους ονόμασαν είδωλο λάτρες.
Σκέψου κόρη μου, ότι οι 12 θεοί είναι τα 12 πάθη της ψυχής του ανθρώπου, και όποιον πατέρα και να μελετήσεις ο Θεός είναι ένας και Τριαδικός, πάρε για παράδειγμα την Αγία Αικατερίνη την μεγαλομάρτυρα, που όταν οι 150 ρήτορες-θεολόγοι πήγαν να την δικάσουν, συμφώνησαν μαζί της πως δεν κηρύσσει αίρεση, αλλά τον αληθινό Θεό, τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό. 
Άλλωστε μην ξεχνάμε τον όσιο Σόλωνα, την προφήτιδα και ιέρεια Σίβυλλα, τον όσιο Πλάτωνα, τον όσιο Θουκυδίδη, τον Αριστοτέλη μας και άλλους τόσους πολλούς πατέρες-φωστήρες της ανθρωπότητας. 

Ένα το Άγιο Πνεύμα και όλοι μας αυτό ποθούμε, μα τι είναι αυτό που από το Ένα μας χωρίζει;
Αυτό που φταίει είναι το μητρικό γάλα της παιδείας που γαλούχησαν οι διδάσκαλοι του ναού του Σολομώντα, στων ανθρώπων τα μυαλά.
Έχτισαν με δαιμόνια την γνώση του θανάτου και της αμαρτίας.
-Και πώς το κάνανε αυτό;
-Αυτός που είδε ότι η γη γυρίζει το γνωρίζει.
Αυτός που άκουσε ότι η γη γυρίζει το ξέρει.
Ό,τι γνωρίζεις είναι ο φύλακας άγγελός σου. Ό,τι ξέρεις ο δαίμονάς σου.
Για δες... ποια είναι αυτά που γνωρίζεις και ποια αυτά που ξέρεις;
Αναρωτήθηκες ποτέ;
Γι αυτό, το πρώτο βήμα που πρέπει να κάνει ο άνθρωπος είναι η ταπείνωση, και να δεχθεί την ήττα του από την Σοφία του Ιησού Χριστού.
Όπως σε ένα ποτήρι που είναι βρώμικο δεν βάζεις νερό να πιεις, έτσι δεν γίνεται να αγαπήσει ο άνθρωπος τον Λόγο που αγαπά την ψυχή του, όταν ο άνθρωπος στο μυαλό του μέσα αγαπά τους 12 θεούς του.
Για αυτό πρέπει να γίνει η νίψη του μυαλού, μελετώντας τα Ορθόδοξά μας τα γεροντικά και η νίψη της ψυχής με την ιερή εξομολόγηση. 

Μελέτη του Αγίου Ευαγγελίου μόνο στο αρχαίο κείμενο, στη μητρική σας γλώσσα, και ποτέ την μετάφραση η οποία είναι η άποψη του μεταφραστή και όχι η ουσία του Λόγου.
Να εκκλησιάζεστε τακτικά και να έχετε πάντα στην καρδιά σας την ευχούλα: Ιησού Χριστέ μου Σ'αγαπώ.
Υπεραγία Θεοτόκε φώτισέ με τα Χριστούγεννα του Υιού Σου στην καρδιά μου, και άγγελο να μου έχεις στην ματιά μου, για να μπορώ να γίνω και εγώ στην αγκαλιά σου παιδί σου αγαπητό.


Με τις ευλογίες του γέροντα Ιωάννη να έχουμε καλή Ανάσταση