Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

ΚΤΥΠΟΥΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΣΤΗ ΓΗ!!!

ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΔΙΚΟ Ο ΛΟΓΟΣ ;


Και αν τις γλώσσες των αγγέλων σας ομιλώ, χώμα είμαι μπροστά στο πιστεύω του θεού της βουλής των Ελλήνων του σήμερα : 

...διότι η Αγάπη του Θεού Χώμα είναι για τα πιστεύω σας. Από μόνοι σας θεοί, αυτεπάγγελτοι σκλάβοι· με πνεύμα σκύλου αγαπούν την γυναίκα, και ξέχασαν οι άνθρωποι την μάνα τους, την ίδια την δεξιά του Θεού ψυχή τους.
Νεκροί από Αγάπη, αγαπούν ότι δεν έχουν ποτέ και ζουν πριν να πεθάνουν τον θάνατο τους, μέσα στους φόβους τους και τα νεκρά από ανθρωπιά μυαλά.

Έχασε το σημαινόμενο το σημαίνον του, όπως οι λέξεις την ουσία τους.
Οι Έλληνες δεν έχουν ιδέα για την γλώσσα τους την Ελληνική.
Και έτσι ο Λόγος έχασε την Ουσία του.
Και έτσι το Πνεύμα τους έγινε ιδέα και η Ουσία της ζωής θνητή.

Νεκροί οι Άνθρωποι από νόηση, το ψέμα έμαθαν για πνεύμα και την Αλήθεια την έχουν ως παραπλανητική.

Την Πορνεία έχουν ως ελευθερία, την ομοφυλοφιλία ως εξέλιξη και τον Χριστό ως δολοφόνο του ελεύθερου σας σεξ.

Η εντολή της Αγάπης του Χριστού μας, σήμερα είναι η ποιο μεγάλη των ανθρώπων βλακεία.
Το να τιμάς την μητέρα και τον Πατέρα σου είναι ανοησία.
Τα παιδιά να πηγαίνουν στην Εκκλησία είναι παλιομοδίτικο.
Το να Αγαπάς τον Θεό, είναι να προσκυνάς το κοράνι που το συστήνει η Επίσημη εκκλησία των Ελλήνων.
****

Στο όνομα της Αγίας του Ιησού Χριστού της ανθρωπιάς μας γλυκά μου παιδάκια... εμείς η Αγία Εκκλησία.
Ο Λόγος της Αγάπης μου, είναι Η Αγάπη μας ο Θεός Πατέρας μας και ανάμεσα μας ο Ιησούς Χριστός.

ΙΔΟΥ ΕΓΩ Ο ΩΣ ΝΕΡΕΝΙΟ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, Ο Ιωάννης!
Ιδού Εγώ ο συγγραφεύς που με τα γράμματά μου σας αγγελιοφορώ το Φως της Αποκάλυψης του Αγίου Ευαγγελίου των Ορθόδοξων Ελλήνων,
που ο Θεός ο Ουράνιος Ευλόγησε Πρώτα την Ελλάδα και μετά το Έσχατο μα αμετανόητο Ισραήλ.

Ας απολιθωθούμε από της γήινης λήθης που μεταμόρφωσαν να είναι η Ουράνια ψυχής μας.
Και Αγαπάτε αδέλφια μου τον Θεό.
Και ας τον κοιτάξουμε στα μάτια.
Πως;;;  αφού τον Θεό δεν είδε κανείς;
Η Αγάπη Είναι ο Θεός, μα Θεός εστί Άνθρωπος και Άνθρωπος εστί ο Θεός στην εικόνα και την Ομοίωση Του.
Μα Θεού Ομοίωση δεν δέχθηκε κανείς να είναι φύσιν Άνθρωπος, και κατάντησαν να είναι οι άνθρωποι σήμερα παρά φύση δούλοι της αυτοϊκανοποίησής τους στο σεξ.
Δεν γνώρισαν το Άγιο Πνεύμα.
Δεν γνώρισαν οι άνθρωποι πως θεοί Θεού Υιοί είναι ....όχι σε όνομα μα στην Θεία Θεϊκή Χάρη.
Αυτήν την Θεία Χάρη που η Ορθόδοξη Αγία του Θεού Σοφία στην Αγιοσύνη τους Ορθόδοξους Έλληνες καλεί.

Κτυπούν οι καμπάνες του Ουρανού στην γη !
Ιδού Ελλάδα μου ο Βασιλιάς ο Λόγος προς την Ελευθερία σε καλεί.



Ιδού Ελλάδα μου Θεός σε φωνάζει να δεις τι σου ετοιμάζουν οι γενίτσαροι δεσπότες σου που το κοράνι προσκυνάνε ως άγιο!



Ιδού Ελλάδα μου! Η Αγάπη να γίνεις Άνθρωπος σε καλεί!
Ιδού Ελλάδα μου ...που σε κατάντησαν, ιδού στα μάτια του Ισλάμ Εσύ :

Τι είσαι; τί σπέρνεις;
Ελλάδα η Ισραήλ;
Χριστό η Μαμωνά;
Ελευθερία η σκλαβιά;

πορνεία η Ανθρωπιά;


Ιωάννης εν Χριστώ βασιλεύς των Πένητων