Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΕΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΞΥΠΝΑ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΕ ΒΑΣΙΛΙΑ

Άκου !
δες τι βλέπεις ...
και Άκου το Εγώ του Ανθρώπου της ανθρωπιάς το Είναι σου καρδιά μου.
Στην μέση της εικόνας βλέπεις την ουσία του ξέρω του εαυτού σου....μια εικόνα χίλιες λέξεις, με ένα νόημα.

Άκου !
Εσύ που ψάχνεις το Φως, εσύ είσαι το Φως για τον Θεό
·
εσύ η Ουσία του εαυτού Του, στην Ανθρωπιά Σου.
Νεκρέ από αλήθεια, ζωντανέ στην Αθανασία Σου ψυχή Μου.


Εγώ ειμί ο Λόγος, μα ο Λόγος είναι το Ένα της κατανόησης του Θεού προς τον Υιό Του.

Άκου ψυχή.
εσύ Ελλάδα Μου, δες το φως !
Αέναο πνεύμα Αλήθεια σου χαρίζει.
***


Μην Ακούς το ψέμα που σου είπε πως είσαι με μικρό (θ) θεός,
αλλά άνοιξε τα φτερά της Αλήθειας σου και δες, εσύ η Φωτιά της, εσύ η καρδιά του Λόγου της Αλήθειας, με κεφαλαίο (Θ) Υιός του Πατέρα Ιησού Χριστού το Εγώ.
Ορθόδοξος εν πράξη και Αληθεία, ο Αθάνατος Έλλην της ιερής πόλης των Ουρανών Εκκλησίας πολίτης.
Άκου και δες !
εγώ Μου Χριστέ.
Εγώ ο Άνθρωπος εσύ Μου, Έλληνα Ορθέ δια Χριστού Εαυτέ ....

ΕΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΞΥΠΝΑ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΕ ΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ, ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ.

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ,
Ο ΛΟΓΟΣ ΟΙ 24 ΠΡΕΣΒΙΤΕΡΟΙ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ άλφα βήτας,
ΕΣΥ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΠΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΤΕΚΕΤΑΙ.

ΕΣΥ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ...
ΑΝΣΤΑΣΤΗΣΟΥ!


Ιωάννης εν Χριστώ
***