Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 16 Απριλίου 2016

ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΝ ΟΥΡΑΝΙΑ ΣΤΡΑΤΙΑ ΤΟΥ


Σαν τα παιδιά γίνετε, γιατί η ψυχή των παιδιών είναι ο αγαθός Θεός.
Και όταν στο αγαθό του προσθέτεις ανήθικη ηθική για Θεό της ανθρωπιάς του, τότε το παιδί δεν έχει μάτια προς το φως του.

Σαν τα παιδιά γίνετε, διότι σ' αυτά ανήκει η Βασιλεία των Ουρανών.
Και σήμερα εσείς γονείς, διδάσκετε τα παιδιά σας την αντρική ομοφυλοφιλία και την γυναικεία ξεδιαντροπιά.

Γεννήθηκε ο σπόρος της αγάπης ως βρέφος θεϊκό και ως εικόνα και ομοίωση της χριστότητας του ανθρώπου τα διδάσκετε για παιδεία τους στα δημοτικά σχολεία πώς να περνούν προφυλακτικό. 

Σαν τα παιδιά γίνετε εσείς που δεν είστε ένα με τον Θεό.
Διότι ναι μεν είναι αγαθός ο Θεός, μα είναι και Δίκαιος.
Κι εγώ ο Ιωάννης της Βασιλείας των Ουρανών στη γη ο υποτακτικός,
ενημερώνω τους Έλληνες πως η οδός που πορεύονται δεν είναι των ανθρώπων φως.
Και σας καλώ προς τη μακάρια Οδό της Αγίας του Θεού Σοφίας
· επειδή δεν έχετε ντροπή, διότι εξευτέλισαν οι διδάσκαλοι της Σιών την Ελλαδόχριστη θεότητα. 



Ψυχούλα μου γλυκιά ερωτευμένη, με την αγάπη του Θεού στην καρδιά σου ευλογημένη.
Ξύπνα χαρά μου.
Εγώ ειμί η χαρά που κανείς δεν μπορεί να σου την πάρει.
Εγώ ειμί το εγώ της ψυχής που Εβραίος δεν μπορεί να εξαγοράσει.
Εγώ ειμί η Αγία Σοφία, η Πρωτεύουσα των Ελλήνων.
Εγώ ειμί το νερό, εσείς το κορμί μου.
Εγώ ειμί η ανθρωπιά, εσείς η Ζωή μου.
Εγώ ειμί η Παναγιά, το κορμί σας ο Ναός μου.
Εγώ ειμί ο Υιός Χριστός, εσείς η Πατρίδα μου η Ελλάδα.
***

Ρέουν οι σκόνες και οι λάσπες της χωμάτινης παιδείας από τις χολεριασμένες πηγές των ιερέων του αντιχρίστου.
Κίναιδοι το παίζουν ευσεβείς.
Γραμματείς το παίζουν λόγιοι.
Αστυνομικοί το παίζουν νόμιμοι.
Εισαγγελείς το παίζουν Έλληνες και Πατριάρχες Μητροπολίτες θεολόγοι.

Ξυπνάτε Έλληνες Χριστοαίματοι βασιλείς, διότι ο σιωπών δοκεί συναινείν.
Ενώ ο συναινείν και ακολουθών τον Λόγο της Αληθείας, τούτος έχει ζωήν αιώνιον.
Μακάριος ο δούλος αυτός, που πίνει το νερό της Ζωής, τον Λόγον τούτον.

Σπείρατε στα παιδιά σας την υποταγή τους εις την παγκόσμια δικτατορία του Ισραήλ εν Ελλάδι.
Έσπειρε κι ο Λόγος την ελευθερία και το Σύνταγμα των Ουρανών στην γη.
Και έστειλε ο Θεός την Ουράνια Στρατιά Του, ώστε να αποκαλυφθούν στο φως οι ασελγούντες και μισούντες την Ελλάδα.
Ο πένης ο βασιλεύς με φρουρά του τους ασθενούντες, τους φυλακισμένους, τους παρακατιανούς της Μεγάλης Σιών και ασκητές αγίους ερημίτες πατέρες ως μια φωνή ως μια κραυγή φωνάζουν προς Έλληνες Ορθόδοξους :

ΣΠΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΚΑΙ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΘΕΟΥ.

Και ιδού ο βασιλεύς σας, σας κρούει την καμπάνα.
Έξελθε ο λαός Μου από αυτή την πουτ@ν@ Βαβέλ.
Έξελθε η Ελλάδα από το κράτος του αντιχρίστου που σε κατάντησε ανήμπορη δούλα στα «πρέπει» του Ισραήλ.
Έξελθε Ελλάδα από τον φθόνο και το μίσος που έσπειραν οι ιερείς και σπορείς του σατανά, που ως σατανά σε έχουν εσένα γιατί η Ελλάς εστί Θεός και γυναίκα Παναγία.
Και το τι είναι για το Χριστό η Παναγιά, και το τι είναι για τους Έλληνες η ιέρεια γυναίκα και τι είναι για τον Ιησού Χριστό μας η Ουράνια Ελλάδα....

Αδέρφια μου, γι αυτό ήρθε και ο ιερός πόλεμος των Περσών, του αιωνίου εχθρού μας, στη γη μας, στο πνεύμα μας και στην Βασιλεία μας.
Και γι αυτό έστειλε και ο Θεός εμένα, κι αν θέλετε να μάθετε τον λόγο και το γιατί, το Ευαγγέλιο σας το λέει.

Εγώ ειμί ο Ι και εν τω τέλει Σ.
Εσύ Ελλάδα ο Χριστός.
Η Εκκλησία το Άγιο Πνεύμα.
Εγώ ο Λόγος κι εσύ ο Θεός.... παιδάκι μου.