Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!! ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΡΝΕΙΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!

Η αγάπη οδηγεί τον Άνθρωπο προς την θέοσή του.

Η πλάνη οδηγεί την ανθρωπιά στο να δημιουργήσουν ισχυρή προσωπικότητα
·
και ιδού Εγώ το Πνεύμα της Ελλάδος Χριστού σας λέγω:
το φως ανάβει, βλέπεις και γνωρίζεις που περπατάς...
εγώ δεν είμαι οπαδός κανενός, εγώ ειμί το εγώ των Ελλήνων της Αγίας Τριάδος του Θεού μας....
Ακούστε τους αστέρες ισραηλίτες σας γραμματείς και θεολόγους..και κάτω στο χώμα πετώ....δείτε πως ο αβραάμ για γυναίκα του είχε την αδελφή του.
δείτε πως εχθροί στα μάτια σας στην ουσία είναι αδέλφια.....του γένους του Ισραήλ.....

99 αλήθειες θα σας πουν οι θεολόγοι της γης...μα εσείς ακούστε την Αλήθεια....και δείτε τα σχόλια από το βίντεο αυτό....το πως έλληνες ευλογούν τον αβραάμ και βρίζουν την Ελλάδα...σατιρίζουν την Ορθόδοξη Ελλάδα....και εσείς ποτέ δεν προσέξατε πως Είστε ότι ο Χριστός για τους εβραίους μητροπολίτες σας....τυφλοί διδαχθείτε... μελετήστε τις γραφές... και μετανοήστε!


Εσείς δεν είστε του Πλεύρη, ούτε του εγώ μου, ούτε του Σωτηρόπουλου, εσείς είστε αυτός που μέσα στον στάβλο Των εβραίων γεννιέστε, αντί τον Χριστό εσείς, η Ελλάδα.


ιωάννης ηγούμενος της Εκκλησίας του Αγίου όρους.
βασιλεύς των πένητων Ελλήνων...που οι εβραίοι ανατρέπουν και διαστρέφουν την αλήθεια προς την κατάρα των Ελλήνων...


Ο Σωτηρόπουλος στο 21' λεπτό και μετά...ναι ο Αβραάμ για γυναίκα του είχε την αδελφή του......ο έχων ώτα ακουέτω...... η ευλογία των Ελλήνων μέσα στην εκκλησία του Χριστού μας... παίρνει την ευλογία των εβραίων που λέγει : η γυναίκα σου άνδρα να είναι μία πόρνη και να σου φέρνει ότι η Σάρα ...............δικά σας τα σχόλια, δικιά σας η κατάρα ...Χριστό δεν έχει κανείς τους......ουαί!