Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Οι ΕΒΡΑΙΟΙ είναι πλειοψηφία στο Ελληνικό Κοινοβούλιο


Την σημαία μου την πήρε το κύμα.
Τα παιδιά μου τα γ@μ@@@ πόρνοι ιερείς...
και το κάθε νεογέννητο παιδί μου...
μια λευκή επιταγή στα χέρια του εβραίου θεού. 

Τα αλεξανδρινά μου γράμματα... τα ομολογούν ως γιουγκοσλαβικά.
Για Θεό των παιδιών μου πρέπει να προσκυνώ αυτόν που ο μεσσίας τους θα έρθει όταν καταλυθούν από τους εβραίους όλα τα έθνη ......


Την Ολυμπιακή φλόγα μου την βαπτίσατε τούρκικη....
και το πνεύμα της αγγλικό... και την χαρίσατε σε αυτούς που σφάζουν και συνουσιάζονται με τρίχρονα παιδάκια.


Την Ελλάδα μου από την Ευρώπη στον χάρτη σβήσανε...


Από την μία ο σατανάς να λειτουργεί αντί τον Χριστό στα βυζαντινά μου σύνορα, μέσα στην Σουμελά... και από την άλλη την μεριά οι μωαμεθανοί να σφάζουν ορθόδοξους χριστιανούς σαν αρνιά...

Ένα απλήρωτο γραμμάτιο χρωστάτε εσείς οι Έλληνες... επάνω στο αίμα των πατέρων σας... που πέθαναν υπέρ πατρίδος και υπέρ πίστεως.

Και των υιών τους την λευτεριά...
Και σήμερα εσείς στρατηγοί μου προδότες μασόνοι.....
για την δόξα των εβραίων πουλάτε τα όσια μου και τα ιερά.

Μετανοείτε προδότες ΓΟΧ και ψευτο-δεσπότες προδότες της θείας χάριτος...  σαπούνι και σχοινί στο Σύνταγμα... λέγει του Θεού των Ελλήνων το Σύνταγμα... και εγώ ειμί αυτού ο βασιλεύς...
Και ακοινώνητοι από τον Θεό μου εσείς και ως την πέμπτη γενεά... τρείς ανάθεμα !
διότι ο όρκος μπροστά στην σημαία και στα Χριστά !
ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ.....ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

ο Χριστός εγγύς !
***


ιωάννης