Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Δευτέρα, 17 Ιουλίου 2017

ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΙ ΤΑΛΜΟΥΔ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΛΛΗΝΩΝ


Σημείωση : Ο τίτλος του άρθρου που αναμεταδίδουμε είναι “Πως η θρησκεία του Μωάμεθ επηρεάστηκε από τον ταλμουδικό Ιουδαϊσμό”· λόγω όμως της μελέτης που έχει γίνει στο θέμα από τους συντάκτες της ιστοσελίδας “ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ”, την οποία και προσθέτουμε μετά το αναμεταδοθέν άρθρο, αλλάξαμε τον τίτλο.

Από το “Note on a Possible Jewish Source for Muhammad’s ‘Night Journey’” του καθηγητή Mordechai Nisan, άρθρο του στην ‘Arabica’ (Journal of Arabic and Islamic Studies), τόμος 47, σελ. 274-277, (2000).

Συγκεντρωτική και πειστική έρευνα έχει αποδείξει ότι ιουδαϊκά υλικά έχουν γεμίσει εκτενώς το αφηγηματικό και το νομικό περιεχόμενο του Ισλάμ. Από την εποικοδομητική εργασία του Geiger και τα σχόλια του Hurgronje, μέσω των γραπτών άλλων μελετητών, μεταξύ των οποίων των Goldziher, Torrey και Lazarus-Yafeh, όχι λιγότερο από τις δεικτικές ερμηνείες των Crone και Cook, εξετάστηκαν τόσο το Κοράνι όσο και η Χαντίθ, με ένα βλέμμα στα ουσιαστικά και κεντρικά βιβλικά και ραββινικά στοιχεία. Αυτή η συγκριτική θρησκευτική έρευνα απαιτεί γνώση τόσο των ιουδαϊκών όσο και των ισλαμικών έργων και παραδόσεων, προκειμένου να προσφέρει μια αξιόπιστη παρουσίαση της ομοιότητας των υλικών μέσα στο κάθε ένα θρησκευτικό πλαίσιο.




Ενδεικτικό του σημείου αυτού είναι το γραπτό παράδειγμα της διαταγής του Κορανίου που απαγορεύει την κατανάλωση χοίρων και μανιταριών (Κοράνι 5: 3), η οποία έχει ακριβή αναλογία με τη βιβλική απαγόρευση (Λευιτικό 11: 7 και 39-40). Πολλές κορανικές διαταγές παρομοίως παραλληλίζονται με βασικούς ραβινικούς νόμους της ταλμουδικής αρχής. Για παράδειγμα, το εβραϊκό δίκαιο απαγορεύει σε μια διαζευγμένη γυναίκα να ξαναπαντρευτεί πριν από ένα διάστημα τριών μηνών, προκειμένου να προσδιορίσει με ποιον απέκτησε το επόμενο παιδί της (Tal. Yevamot 41a), όπως ακριβώς και στο Κοράνι (Sura 2:228). Ομοίως, ένας άνδρας μπορεί να παντρευτεί μέχρι και τέσσερις γυναίκες σύμφωνα με το Κοράνι (Siura 4:3), ένας περιορισμός που εμφανίζεται ήδη στο Ταλμούδ (Yevamot 44a). Η αναφορά στην μητέρα που θηλάζει το μωρό της για είκοσι τέσσερις
μήνες έχει συζητηθεί ραβινικά (Tal Ketubot 60a), ενώ στη συνέχεια επιβάλλεται με το Κοράνι (Sura 2:233). Ένα άλλο παράδειγμα μιας ακριβούς ισλαμικής αναπαραγωγής του Ιουδαϊσμού αφορά ένα άτομο που προετοιμάζεται για προσευχή, το οποίο πρέπει πρώτα να πλύνει τα χέρια του, αλλά εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο νερό, τότε να τρίψει τα χέρια του με λίγο χώμα από την γη (Tal Berakhot 15a και Siura 4:43 και 5: 6 ).

Είναι ενδιαφέρον ότι οι ισλαμικές πηγές στη δική τους αφήγηση, γνωστές ως isr’ilyyat, δεν αποκρύπτουν απαραιτήτως τη σαφή εβραϊκή πηγή της κανονιστικής μουσουλμανικής συμπεριφοράς, όπως είναι η αρχική υιοθέτηση από τον Μωάμεθ της νηστείας εξιλασμού της 10ης ημέρας του εβραϊκού μήνα Tishrei. Ένα άλλο παράδειγμα – όχι μικρής σημασίας – είναι η φαινομενική άμεση επίδραση του Ιουδαϊσμού στο Ισλάμ όσον αφορά την κατεύθυνση της προσευχής (qibla) προς την Ιερουσαλήμ.

Αυτή είναι μια ταλμουδική ιδέα και μια αρχή της halakha (Berakhot 30a) πολύ πριν ο Μωάμεθ, τον καιρό που προωθούσε τη νέα ισλαμική πίστη στη Μεδίνα, είχε εγκρίνει την πρακτική της κατεύθυνσης του προσώπου προς την ιερή Ιερουσαλήμ κατά την προσευχή. Μετά από δεκαοκτώ μήνες, ωστόσο, η qibla (κατεύθυνση) άλλαξε για την Κάαμπα στη Μέκκα. Αυτή δεν είναι η μόνη περίπτωση όπου ένα εβραϊκό χαρακτηριστικό υιοθετήθηκε αρχικά, αν και αργότερα εγκαταλείφθηκε, από το Ισλάμ.

Υπάρχουν όμως και άλλες περιπτώσεις όπου κάποια διαφορά, μερικές φορές ελαφριά και συχνά έντονη, διακρίνει το Ισλάμ από τον Ιουδαϊσμό. Το Ταλμούδ δηλώνει ότι ένα άτομο ξέρει ότι έφθασε ο χρόνος για την πρωινή ‘Shm’a’ (‘Άκουε Ισραήλ’) προσευχή, όταν αρκετό φως του δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιήσει ανάμεσα σε ένα «μπλε και άσπρο νήμα» στα tzitzit κρόσσια του talit
(σάλι) της προσευχής (Bera / diot 9b). Το Κοράνι χρησιμοποιεί την ίδια εικόνα, αλλά με αλλαγή του χρώματος, επισημαίνοντας ότι ένα άτομο ξέρει ότι η μέρα έχει φτάσει όταν είναι σε θέση να διαφοροποιήσει «ένα λευκό νήμα από ένα μαύρο» (Siura 2: 187).
Η διάσημη ιστορία της μαγευτικής ‘νυχτερινής πτήσης’ του Μωάμεθ φαίνεται επίσης να έχει ραβινική προέλευση.

Σίγουρα ένας από τους πιο αινιγματικούς αλλά διάσημους στίχους του Κορανίου σχετίζεται με το «νυχτερινό ταξίδι» (isra’) του Μωάμεθ από το ιερό τέμενος, μάλλον το masod al-haram στη Μέκκα, στο «πιο μακρινό τζαμί» που ονομάζεται masgid al-aksa. Αυτή η σκοτεινή αντίληψη της θαυματουργής νυχτερινής πτήσης του Μωάμεθ από τη Μέκκα στην Ιερουσαλήμ, όπως και η ανάληψη από το Ιερό Όρος στον ουρανό για να μιλήσει με τον Μωυσή ειδικότερα, προκάλεσε μια ποικιλία παραδοσιακών μουσουλμανικών απαντήσεων που περιελάμβαναν, όχι λιγότερο από απιστία και έκπληξη.      …

Μία πιθανή εβραϊκή πηγή για αυτό το ασυνήθιστο «νυχτερινό ταξίδι» προς την Ιερουσαλήμ εμφανίζεται στην ραβινική μεταφραστική εξήγηση της Βίβλου στα αραμαϊκά, αν και αυτό αμφισβητείται, στον R. Yonatan Ben Uziel από την Τανναϊτική περίοδο (10-220 μΧ). Θεωρείται ότι αυτή η μετάφραση / σχολιασμός από την περίοδο μετά την καταστροφή του Ναού αποκλίνει με μια ισχυρή midrashic-ομιλητική κλίση από το εβραϊκό βιβλικό κείμενο. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι εμφανές στην υπόθεσή μας εδώ. Η σχετική αφήγηση από το βιβλίο της Εξόδου (19: 4) αναφέρει τι έκανε ο Θεός στην Αίγυπτο κατά τη διάρκεια της ‘εβραϊκής πτήσης’ προς την ελευθερία και πώς έθεσε τα παιδιά του Ισραήλ «σε φτερά αετών» (Al kanfei nesharim) για να τους φέρει κοντά Του.

Η αραμαϊκή μετάφραση περιγράφει πώς ο Θεός έβαλε τους Ισραηλίτες στα σύννεφα, σαν σε φτερά πουλιών, και τους μετέφερε από το Pilusin, για να ταυτιστεί με τον Ραμσή στην Αίγυπτο και τους έφερε στο χώρο του Beit Mukdasha (Ναού) που βρίσκεται στην Ιερουσαλήμ . Έτσι, όπως εξηγεί ο Yonatan Ben Uziel, οι Ισραηλίτες ήρθαν στο Ναό για να σφαγιάσουν εκεί το ζώο που θυσίασαν το Πάσχα εκείνη την ίδια νύχτα που επέστρεφαν στο Pilusin στην Αίγυπτο. Έτσι, οι Ισραηλίτες που βρίσκονταν στην έρημο μεταφέρθηκαν στο όρος Μοριά, όπου αργότερα θα χτιζόταν ο (ιουδαϊκός) Ναός και εκεί πρόσφεραν τον πασχάλιο αμνό στο θυσιαστήριο. Από εκεί, επέστρεψαν γρήγορα την ίδια νύχτα στην Αίγυπτο.


ΠΗΓΗ:
******

Συμπληρωματικά, αλλά ιδιαίτερα ουσιαστικά, τονίζουμε τα εξής:

Βασικός εχθρός του μωαμεθανισμού, είναι ο χριστιανισμός. Πουθενά στο Κοράνι δεν είναι γραμμένο κάτι εναντίον άλλων «θεών» ονομαστικά π.χ. ινδουισμό, βουδισμό κλπ. Μόνο ο γενικός όρος «άπιστοι» υπάρχει με όλο του το μένος να εκδηλώνεται εναντίον των χριστιανών.
Το ίδιο συμβαίνει και με τους εβραίους: βασικός εχθρός είναι ο χριστιανισμός. Βέβαια, το Ταλμούδ τους (ιερό τους βιβλίο) μιλά για όλους τους μη-εβραίους: "Οι εβραίοι αποκαλούνται ανθρώπινα όντα, αλλά οι μη-εβραίοι δεν είναι άνθρωποι. ΕΙΝΑΙ ΚΤΗΝΗ".TALMUD: Baba Mezia, 114b …και ζούμε για να τους υπηρετούμε εμείς δηλαδή ως τα ζώα τους με ανθρώπινη μορφή!

Ας περάσουμε όμως σε μια σύντομη παράθεση για να δούμε κοινά σημεία, και επιτέλους να κατανοήσουμε το γιατί η χριστιανοσύνη και η Ελλάς βάλλεται από παντού:

ΚΟΡΑΝΙ
Γράφει στο 25,2: Εκείνος (ο Αλλάχ) στον Οποίον ανήκει το βασίλειο των ουρανών και της γης, και δεν πήρε (δεν γέννησε) παιδί και δεν έχει συνέταιρο στη βασιλεία Του, κι έχει, δημιουργήσει κάθε πράγμα, και που το τακτοποίησε σε κατάλληλες (αρμονικές) αναλογίες. Στο 37,152 . “Ο ΑΛΛΑΧ έχει (γεννήσει) παιδί;” Σίγουρα είναι ψεύτες.
ΕΒΡΑΙΟΙ
Σταύρωσαν τον Υιό του Θεού ως βλάστημο και φυσικά αρνούμενοι ότι είναι Υιός του Θεού.
ΚΟΡΑΝΙ
Στο 5,75 γράφει: Ο Μεσσίας ο γιός της Μαριάμ, (ενν. δηλαδή της Παναγίας) δεν είναι τίποτ’ άλλο, παρά ένας Απόστολος. Τόσοι και τόσοι απόστολοι πέρασαν πριν απ’ αυτόν. Η μητέρα του ήταν μια φιλαλήθης (κι ενάρετη) γυναίκα. Και οι δύο έτρωγαν το (καθημερινό φαγητό). Κοίταξε, πως ο Αλλάχ τους φανέρωσε τις εντολές του. Κι έπειτα δες με ποιους τρόπους (οι βλάσφημοι) απομακρύνονται από την αλήθεια!

TALMOUD ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
SANHEDRIN 103A. Ό υποδείξας την κατάπτωσιν της ηθικής και ο ατιμάσας τον εαυτόν του".
ΚΟΡΑΝΙ
Στο 4,157-158 γράφει: 157 Γιατί ακόμη καυχήθηκαν: “Φονεύσαμε τον Χριστό Ιησού, το παιδί της Μαριάμ, τον Απόστολο του ΑΛΛΑΧ”. Κι όμως δεν τον σκότωσαν, κι ούτε τον σταύρωσαν, αλλ’ έτσι φαίνεται σ’ αυτούς. Εκείνοι όμως που είχαν διαφορετική γνώμη (που διαφώνησαν) σ’ αυτό (το θέμα), είναι γεμάτοι αμφιβολίες, γιατί δεν γνωρίζουν (θετικά), αλλά μόνο εικασίες ακολουθούν, και μια βεβαιότητα ότι δεν τον σκότωσαν, 158. αλλά ο ΑΛΛΑΧ τον σήκωσε ψηλά κοντά Του. (τον πήρε σ’ ένα μέρος που να μην μπορούν οι εχθροί να τον βρουν) γιατί ο ΑΛΑΧ είναι Πανίσχυρος, Σοφός.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ: καταρχήν το χωρίο αθωώνει τους εβραίους. Έπειτα δίνει εντολή σποράς αμφιβολιών για το τι έγινε όσον αφορά την σταύρωση, όπως ακριβώς και σήμερα όσον αφορά το πώς σταυρώνουν τους λαούς. Σαν επακόλουθο δεν υπάρχει κατά αυτούς ανάσταση Χριστού, όπως και σήμερα δεν θέλουν να υπάρχει ανάσταση των χριστιανών και της Ορθοδοξίας και τρέμουν μην τυχόν γίνει κάτι τέτοιο. Δηλαδή και οι εβραίοι και οι μουσουλμάνοι κάνουν κάθε τι για να μην δοθεί το Φως της Αλήθειας του Χριστού που σε βγάζει από την λήθη. Γι αυτό υπάρχει αυτό το μένος εναντίον των χριστιανών και γίνονται σφαγές συνεχώς…

Το θέμα όμως δεν είναι μόνο πνευματικό, αλλά και υλικό. Σταυρώνουν τους λαούς σήμερα και σε υλικό επίπεδο. Στο ίδιο πνεύμα είναι και η εντολή του Ταλμούδ: SCHABBATH 104B. "Ωνομάσθη παράφρων (ο Χριστός και κάθε βαπτισμένος τον Χριστό) και ου­δείς δίδει προσοχή εις τους παράφρονας".  Παράφρων δηλαδή όποιος ζητά την ανάσταση του λαού!

ΚΟΡΑΝΙ
Στο 5,72 γράφει: Βλαστημούν βέβαια όποιοι λένε ότι: “Ο ΑΛΛΑΧ είν’ ο Χριστός, ο γιός της Μαριάμ”. Ο Χριστός είπε: “Ω! Παιδιά του Ισραήλ! Λατρεύετε τον ΑΛΛΑΧ, τον Κύριό Μου και Κύριό σας”. Και σίγουρα όποιος συνδυάζει άλλους θεούς με τον ΑΛΛΑΧ, τότε ο ΑΛΛΑΧ θα τους απαγορεύσει γι’ αυτόν, τον Παράδεισο και σπίτι του θα είναι η Φωτιά. Κι εκεί δεν θα υπάρχει κανείς για να βοηθήσει τους κακοποιούς.
ΤΑΛΜΟΥΔ
SCHABBATH (116A) TOS. "Τα Ευαγγέλια ονομαζό­μενα τεύχη της ανομίας, είναι αιρετικά βιβλία".
SCHABBATH (116A). Όι Ταλμουδισταί συμφω­νούν ότι τα βιβλία των Χριστιανών πρέπει να καίγονται".
ZOHAR (11, 25Α). Οι Χριστιανοί πρέπει να καταστραφούν, ως ειδωλολάτρες".
Bar Nachmani, “Bammidhar baba” (172, Γ.4, 173, Γ.1):  “Στην εποχή του Μεσσία, οι Εβραίοι θα εξαλείψουν όλους τους λαούς του κόσμου”.
Rosh Hashanah 17a: "Οι Χριστιανοί ("minim") και όλοι οι υπόλοιποι που απορρίπτουν το Ταλμούδ θα πάνε στην κόλαση και θα τιμωρούνται εκεί για όλες τις γενιές." 
ΚΟΡΑΝΙ
Στο 5,51 γράφει: Ω! Σεις που πιστέψατε! Μη κάνετε τους Εβραίους και τους Χριστιανούς, φίλους και προστάτες σας! Δεν είναι παρά μονάχα μεταξύ τους φίλοι και προστάτες. Κι εκείνος ανάμεσά σας (ενν. μεταξύ των μουσουλμάνων) που πιάνει (φιλίες) μ’ αυτούς είναι ένας απ’ αυτούς. Ο ΑΛΛΑΧ δεν καθοδηγεί τον άδικο και παράνομο λαό. Στο 3,28: Οι Πιστοί δεν παίρνουν προστάτες και δεν κάνουν φίλους άπιστους, αλλά τουναντίον τους πιστούς. Κι αν κανείς κάνει τούτο, τότε να μην περιμένει καμιά βοήθεια από τον ΑΛΛΑΧ. Εκτός αν προφυλαχθείτε απ’ αυτούς, ώστε να μπορέσετε να προστατεύετε τον εαυτό σας.
TALMOUD ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ
ORACH CHAIIM, 113. "Απόφευγε να παρουσιάζε­σαι ότι τρέφεις σεβασμόν προς τον Ιησούν".
CHOSCHEN HAM. (26, 1). Ό Εβραίος δεν πρέ­πει να προσφεύγη εις Χριστιανόν Δικαστήν ή Χριστιανικούς Νόμους".
ZOHAR (11, 64Β). "Αι γεννήσεις των Χριστιανών πρέπει να ελαττωθούν αριθμητικώς".
HILKOTH AKUM (IX, 2). "Να αποστείλης δώρα εις τους Χριστιανούς, μόνον εάν αυτοί είναι άθρησκοι",
BABHA KAMA (113B). "Επιτρέπεται να εξαπατά τις τους Χριστιανούς".
ZOHAR (1, 25Β). "Εκείνοι, οι οποίοι κάνουν κα­λό εις τους Χριστιανούς, ουδέποτε θα αναστηθούν".
ΚΟΡΑΝΙ
Στο 34,33 γράφει: …Και έτσι έκρυψαν τη μετάνοιά (τους), όταν είδαν τα βασανιστήρια. Και θα βάλουμε χαλινάρια στους λαιμούς των άπιστων. Μήπως (είναι δυνατό) ν’ ανταμειφθούν διαφορετικά από ό,τι (κακό) έκαναν; Στο 47,8: Εκείνοι όμως που αρνούνται (τον ΑΛΛΑΧ) γι’ αυτούς είναι η καταστροφή, κι ο ΑΛΛΑΧ θα ματαιώσει τα έργα τους. Στο 34,5: Αυτοί όμως που προσπαθούν να ματαιώσουν τις Εντολές Μας, -γι’ αυτούς θα υπάρξει μια Τιμωρία, -ένας οδυνηρός εξευτελισμός.
ΤΑΛΜΟΥΔ
"Όποιος δεν εκτελεί τας εντολάς του Ραββίνου, είναι άξιος θανάτου" (Κείμενον ERUBIN, FOLIO 21, β)
"Τα λόγια των Ραββίνων είναι λόγια Θεού ζώ­ντος!" (BACHAIAD PENT FOLIO 201, COL.4) και "Εάν ο ραββίνος σου λέγη ότι το δεξί σου χέρι είναι αριστερό και το αριστερό σου δεξί, πρέπει να πιστέψης τα λόγια του!" (AD. DEUTER., XVII, 11), (δηλ το σημερινό σύστημα είναι ο θεός τους και σε αυτό πρέπει όλοι μας να υπακούμε)
Shulchan Aruch Choszen Hamiszpat (348): Όλα τα υπάρχοντα των άλλων Εθνών ανήκουν εις το εβραϊκό έθνος, το οποίο δικαιούται να τα αρπάξει άνευ οιονδήποτε δισταγμόν. (ορυκτός πλούτος, δημόσια κτήση, χρήματα των λαών).
ΚΟΡΑΝΙ
Στο 9,123 γράφει: Ω! Εσείς που πιστέψατε! Πολεμάτε τους Άπιστους που σας ζώνουν τριγύρω, κι ας βρουν στο πρόσωπό σας τραχύτητα, και μάθετε, ότι ο ΑΛΛΑΧ βρίσκεται μαζί μ’ αυτούς που τον φοβούνται.
ΤΑΛΜΟΥΔ
Κείμενον ERUBIN, FOLIO 21, β: "Όποιος δεν εκτελεί τας εντολάς του Ραββίνου, είναι άξιος θανάτου".
Maimonides, Hilchot Rozeach 1, l: “Μόνο όποιος σκοτώνει έναν εβραίο καταπατεί την εντολή «ου φονεύσεις»”.
 ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: όποιος δεν κάνει ό,τι του λένε τα αφεντικά του συστήματος πεθαίνει. Η σπορά του φόβου του θανάτου, πνευματικού και υλικού. Σπορά του φόβου για όποιον δεν ακολουθεί τον δικό τους δίκαιο, όπως πχ οι σημερινοί δικαστές φοβούνται να συλλάβουν τους κλέφτες του δημοσίου χρήματος αλλά και του ιδιωτικού.
ΚΟΡΑΝΙ
Στο 4,84: Πολέμα λοιπόν υπέρ του ΑΛΛΑΧ. Ευθύνη δεν έχεις παρά μόνο για τον εαυτό σου. Να εξεγείρεις τους πιστούς στη μάχη. Ίσως ο ΑΛΛΑΧ αναχαιτίσει τη δύναμη των απίστων. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είν’ άφθαστος σε δύναμη κι ο πιο αυστηρός στην τιμωρία.
Στο 8,39: Και πολεμήστε τους (σκοτώνοντάς τους) μέχρις ότου να μην υπάρχει πειρασμός και να είναι η θρησκεία του ΑΛΛΑΧ η μοναδική, κι αν όμως βάλουν τέλος (στην απιστία τους), τότε (στ’ αλήθεια) ο ΑΛΛΑΧ βλέπει όλα όσα κάνουν.
ΤΑΛΜΟΥΔ
"Αυτοί που διαβάζουν την Καινή Διαθήκη δεν έχουν θέση στον κόσμο που έρχεται”. Sanhedrin 90a.
Maimonides, Hilchot Aboda Zara 10, 5.6: “Όταν οι εβραίοι έχουν το πάνω χέρι στους μη-εβραίους, τότε μας απαγορεύεται ούτε έναν από αυτούς να ανεχόμαστε ανάμεσά μας”.
Sanhedrinn 56a: “Αυτοί (οι μη-εβραίοι) γι αυτό (λόγω της βλασφημίας τους προς τον θεό) θα εκτελεστούν με το σπαθί”.
 Choschenham- mischapat 425,6: “Τους αιρετικούς και αυτούς που αρνούνται τον Νόμο και τους προφήτες, πρέπει μετά από μία εντολή να θανατωθούν. Αν είναι κάπως δυνατόν είτε δημόσια με το σπαθί, ή αν δεν γίνεται αυτό, τότε με ύπουλο δόλο, μέχρι που να προκληθεί η θανάτωση”.
ΚΟΡΑΝΙ
Γράφει στο 8,17: δεν είστε εσείς που τους σκοτώσατε (προς εβραίους για τον Χριστό και κάθε χριστιανό), αλλ’ ο ΑΛΛΑΧ τους σκότωσε. Και δεν είσαι εσύ που την έριξες, αν την έριξες, αλλά ο ΑΛΛΑΧ την έριξε, για να δώσει καλή αμοιβή στους πιστούς με ευεργετική δοκιμασία. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ είναι –τα πάντα- Ακούων. Παντογνώστης
ΤΑΛΜΟΥΔ
Pesachim 87 b, Raschi: “Αν είναι να τους καταπατήσουμε (τους μη-εβραίους) ας είναι να κτυπήσουμε την σκέψη τους. Αυτή θα είναι για πάντα η απασχόλησή μας”.
Ραβίνος Yaacov Rerrin: “Ένα εκατομμύριο Άραβες δεν αξίζουν ούτε ένα εβραϊκό νύχι”.

Μετά από όσα διαβάσατε, εύκολα μπορεί να νοήσει κάποιος ποιοι εκμεταλλεύονται ποιους για να πράξουν εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, τόσο σε πνευματικό όσο και σε υλικό επίπεδο. Το γεγονός ότι ο τύπος ασχολείται με τον ερχομό του αντίχριστου ή αλλιώς του μεσσία κατά τους εβραίους, σε συνδυασμό με τις ρητές εντολές του «ιερού» τους βιβλίου Ταλμούδ, όσον αφορά τους χριστιανούς (και πόσο μάλλον τους Έλληνες – που εδώ είναι η βάση της Ορθοδοξίας), μας κάνει νοητά τα εγκλήματα γίνονται από τους μουσουλμάνους την εποχή που ζούμε. Μια καλά ενορχηστρωμένη παράσταση, στημένη σκηνοθεσία από αυτούς που όλα τα χρόνια παίζουν μπάλα με τα μυαλά μας και μας οδηγούν στον θάνατο, πνευματικό και υλικό. 

Μέσω οικονομικής πίεσης, σε μια γη, όπου δυστυχώς ο θεός που επικρατεί είναι το χρήμα, οι λαοί του κόσμου παραπλανιούνται στα καίρια θέματα ζωής και ελευθερίας. Βασικές ανθρωπιστικές έννοιες αλλάζουν ουσία και νόημα σύμφωνα με αυτούς που διοικούν την γη με βάση τις γραφές τους. Έτσι, καταντήσαμε να είμαστε ρατσιστές, τρομοκράτες και ό,τι άλλο τους εξυπηρετεί με μοναδικό σκοπό την πλήρη υποταγή μας και την πλήρη άρνησή μας του Τριαδικού Θεού. Στα προαναφερθέντα χωρία από το Κοράνι και το Ταλμούδ, όπως και σε πάμπολλα άλλα που για λόγους συντομίας χρόνου δεν παρατέθηκαν, γίνεται σαφής η ομοιότητα των εντολών, με την διαφορά ότι εντολές του Ταλμούδ δίνουν το δικαίωμα στους εβραίους να εξαπατούν τους μη-εβραίους για τους σκοπούς τους. Σε αυτήν την παγίδα έχουν πέσει και οι μουσουλμάνοι, χωρίς να θέλω να δώσω άλλοθι στις απάνθρωπες τακτικές τους. Και οι επιταγές του Κορανίου και του Ταλμούδ δεν έχουν καμία σχέση με την ανθρωπιά και την αγάπη που κηρύττει ο Χριστός. Κοράνι και Ταλμούδ μας θέλουν υποταγμένους ή θανατωμένους, ενώ το Ευαγγέλιο μας θέλει ελεύθερους στις επιλογές μας και αγαπημένους. 
Η Αλήθεια είναι μία· είναι η υποταγή ή η ελευθερία του Ανθρώπου;  

Και το κερασάκι στην τούρτα που…..

  


… όπου πια εύλογο είναι να αναρωτιέται κάποιος “τι γίνεται επιτέλους” ; ! 



Allah σημαίνει κατά την εβραϊκήν "κέικ"... μείγμα δηλαδή, είναι καθαρά εβραϊκός όρος που χρησιμοποιείται στην Mishnah, η οποία είναι διδασκαλία που πέρασε εδώ και αιώνες από στόμα σε στόμα μόνο στον ισραηλιτικό λαό, και χρειάστηκαν αιώνες για να τα γράψουν, 
κι αυτό έγινε αναγκαστικά!
Mishnah είναι το άθροισμα και η ουσία των διδαχών της ενιαίας 
"Tanna" = σοφοί ραββίνοι/ Ταλμούδ.
Και ο όρος Sura επίσης αποτελείται από ραββίνους.
Είναι από τις πολύ παλιές ονομασίες που βρίσκονται στο Ταλμούδ, είναι διδασκαλίες.... της φυλής των κανιβάλων.


Επίσης η Mishnah αποτελείται από 523 κεφάλαια, τα οποία παραπέμπουν τον αναγνώστη στο Λευίτικο, στην Έξοδο, σε Αριθμούς, σε Παροιμίες, Δευτερονόμιο κτλ της Παλαιάς Διαθήκης.
Τυχαίο;