Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Ο ΑΙΩΝΙΟΣ ΔΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ

Το σημαίνον και το σημαινόμενο

Η φράση : «θέλω να κάνουμε έρωτα».... σημαινόμενο έχει : «θέλω να κάνουμε sex»,
μα η ουσία της αυτή δεν υπάρχει ως έρωτας, αλλά ως διαστρέβλωση της σύντηξης της ψυχής ως Θεός Άνθρωπος... άλλο το sex που αγαπάνε οι Άνθρωποι,
και άλλο ο έρωτας θεός και άλλο των ανθρώπων το τι πρέπει να είναι η αγάπη για την γνώση σας.


Για να δείτε την διαφορά, ο θεός έρωτας δεν έχει ούτε καν τρίχες· είναι ένα μικρό παιδί μέσα στην αγνότητα, που η αγάπη του είναι η ευτυχία και η Ανθρωπιά, και όχι το sex της αυτο-ικανοποίησης των θνητών νεκρών ανθρώπων.


Έρωτας θα πει Θεός.
Έρωτας εστί ο ζωοποιός αιώνιος δεσμός της ψυχής του ζεύγους, του Θεού εν Ανθρώπων ευδοκία και όχι η σαρκολατρεία του σήμερά σας άνθρωποι....των γκέι και της troika σκλάβοι....

Θεός εστί Ελλάδα και η Ανθρωπιά του Ιερού Πνεύματός της είναι ο Χριστός.


εγώ, το εγώ του Λόγου της Ανθρωπιάς είμαι Χριστός, εσύ το εγώ του Λόγου που μας λέγει ο Εμμανουήλ Θεός...των Ελλήνων η Ανάστασης, των Ανθρώπων ο Θεός.
ιδού Εγώ ο Δικέφαλος Αετός της βασιλείας του Εντός του Ημών....
ιδού Εγώ ο Άνθρωπος Χριστός…
ιδού Εγώ....του Εμείς μας Ελλάδα μου.
ιδού Εγώ το Άγιο Όρος,
ιδού Εγώ ο Άνθρωπος και αίμα μου η Παναγιά.
ιδού Εγώ ο Βασιλεύς....δούλος της Αλήθειας και θεάνθρωπος...Χριστός.

ιδού εγώ ο Ιωάννης των Ελλήνων και Ανθρώπων προφητών, η Εκκλησία.
εγώ ο Ερωτευμένος με την Ανθρωπιά μας, Έλληνές μου.