Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Η ΠΟΡΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΡΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ

Το πετραχήλι των "ευσεβών" είναι το σχοινί του ιούδα, που κρεμασμένος επάνω στην καταραμένη συκιά από τον Ιησού Χριστόν, ως Σκύλα η Χάρυβδη με την μαρμαρωμένη καρδιά της και τους βράχους της ακηδίας της συντρίβει τα παιδιά της, συντρίβει την Ελλάδα, όπως ο διάολος αντί για αγάπη Χριστού, αντί τον Χριστό σταυρώνει το λαό Του.

Κίναιδοι, που φθονούν την Ανδρεία εμάς των Ελλήνων, ιερείς με προσωπείο Χριστού που για θέοση έχουν την χαρά του πρωκτού τους και σήμερα κρατούν το άγιο Δισκοπότηρο εν ονόματι του Ιησού Χριστού ζωοποιούν την κόλαση στην αθάνατη ευτυχία της αγάπης των αλλήλων ως εαυτόν. ΟΥΑΙ διάβολοι και του σατανά πατέρες που σήμερα σταυρώνετε τα παιδιά του Χριστού, τους Έλληνες Ορθοδόξους, όπως τότε σταυρώσατε τον ίδιον τον Χριστό.  


Εγώ ειμί ο ιωάννης και Λόγος του Πατέρα Θεού. Εγώ ειμί το αίμα της αθωνίτισσας Παναγίας και γυναικός μου που μέσα στο ανδρείο σώμα μου το αίμα της κυλά, η Μάνα του Ιησού Χριστού εμάς των Ελλήνων, όπως καλή ώρα κι ευλογημένη από τον Χριστό αντί τον Χριστό ο ιωάννης σας μιλά.
Έλληνες ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ, εμείς δεν είμαστε υιοί του θεού του ισραήλ, αλλά του Α και του Ω, που σε κάθε έθνος χάρισε την γλώσσα του, τα γράμματα και τις παραδόσεις.

Εμείς τα φώτα της ανθρωπιάς και των επιστημών, που σήμερα οι ιερείς με μορφή Χριστού διδάσκουν ως διαβόλοι την διχόνοια και τον φθόνο αναμεταξύ του λαού, διότι γνωρίζουν οι ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΕΣ πως εμείς οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝ ΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΟΤΕ ΩΣ ΦΥΣΙΝ Η ΑΓΑΠΗ Η ΜΙΑ εμάς τους διαχωρισμένους από τις ιδεολογίες των κομμάτων του φαρισαϊσμού ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ.

Ναι, εγώ ο Έλλην με το άγιο αίμα μου, ο Στυλιανός ως άνθρωπος από αγάπη προς τον Θεό Χριστό Μας και λατρεία προς την Παναγιά Μας έκοψα τις φλέβες μου όχι για να πεθάνω, αλλά από αγάπη προς την ζωή, υπερηφάνεια προς την Ορθοδοξία Μας, πολύ εγωιστής ότι γεννήθηκα Έλλην, πήγα με το δεξί πόδι στο θάνατο της αθανασίας μου αυτοπροσώπως να μιλήσω στον Πατέρα Θεό. Και γνώρισα τον Θεό, γνώρισα τον Πατέρα και γνώρισα την μητέρα μας Ελλάδα, και γύρισα πάλι με το δεξί κοντά σας αδέρφια μου να σας φέρω τα νέα τα δυσάρεστα, να σας δείξω το πρόσωπο του σατανά: ιδού ο ιούδας ο ισκαριώτης, τα χάλια σας τα σημερινά. Έλληνες αδέρφια μου, μην κόψετε φλέβες εσείς, το κάνουν ήδη οι εβραίοι πίνοντας το αίμα σας, σοδομίζοντας αγόρια και κορίτσια και "μπιρ παρά" (=για μισή δραχμή) με την γραβάτα και την υπογραφή, χωρίς να ρίξουν σφαίρα αγόρασαν την Ελλάδα.


Η πουτάνα στην ψυχή εκκλησία των εβραίων, που ως μάνα της γνώσης του ελληνικού λαού, ως τσατσά κάτω από το προσωπείο των "σεβάσμιων" μητροπολιτών και ιερέων πουλά τα παιδιά της στους βαρβάρους, καλά θα κάνει να μετανοήσει άμεσα, διότι ο Θεός άκουσε τις προσευχές του λαού Του, και ΟΥΑΙ, ζει Κύριος και Θεός.



ιωάννης του αγίου Ευαγγελίου, η ψυχή του Έλληνα.



ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ εξ ονόματος της αθωνίτισσας Παναγίας μου, που κυλά στο αίμα μου... σε αποτάσσομαι ιούδα στην καρδιά, ψευτοεκκλησία και μάνα του σατανά!

η ξεραμένη συκιά


ΕΣΥ ΠΟΡΝΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ,
ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,
ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΣΥ ΘΑ ΞΕΡΑΘΕΙΣ ΤΑΧΙΑ...