Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΙΕΡΕΙΣ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!

Με πόνο ψυχής σας το λέω,
οκτώ χρόνια μέσα στις σπηλιές της ερήμου στον Άθωνα, ήρθαν χιλιάδες Αδέλφια εν Χριστώ να πάρουν ευλογία. Πολλούς από αυτούς ξανασυνάντησα στο διάβα μου στην γη.... και είδα πως κανείς δεν αγάπησε τον Θεό πραγματικά· τα λέω αυτά γιατί αυτοί δεν με γνώρισαν εκτός από μια χούφτα.......όλοι τους με ρωτούσαν «σε ποια σύνοδο εσύ ανήκεις;» όταν τους έλεγα «ευλόγησον γέροντα».
Κάποιοι από αυτούς πέταξαν το αντίδωρο στο χώμα ...λέγοντας μου : «εσύ δεν ανήκεις στον δικό μας αρχιεπίσκοπο είσαι αιρετικός».

Ένα σας λέω όλους !
Σε όλους έδωσα νερό και ψωμί να φάτε και σας ευλόγησα στο Όνομα της Αγίας μας Εκκλησίας ως παιδιά του Θεού.....
λευκό περιστέρι στον Ουρανό με είδατε όλοι σας να πετάω και να σας δίνω Ουράνια Αγάπη και Φως Θεού Ελληνικό,
και εσείς το Φως του Πατέρα το κλέβετε σήμερα από τον Υιό του, και εν τω Αγίω Όνομά Του εσείς καταριέστε ο αρχιεπίσκοπος τον αντίπαλο αρχιεπίσκοπο στο Φως των δικών σας Ουρανών;

Όχι αδέλφια μου ξυπνήστε!
Η Αγία Εκκλησία μας δεν έχει αρχιεπισκόπους αλλά Αρχιεπίσκοπο.
Η Αγία Εκκλησία μας δεν έχει αφέντη Τούρκο η Εβραίο αλλά Ιησού Χριστό!

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ ΙΕΡΕΙΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ
ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΙΣΤΩΝ
ΞΥΠΝΑΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ !

ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ,
ΜΙΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΕΝΑΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ... ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ.

ΑΔΕΛΦΩΘΕΙΤΕ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ, ΣΑΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΑΣ ...ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΕ ΜΟΥ ΑΔΕΛΦΕ ΑΠΟ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΓΑΠΗ, ΜΙΛΩ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ ΒΑΣΙΛΕΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΓΗ,
Ορθόδοξε Έλληνα Ουρανοπολίτη.

Ένα το Άγιο Αίμα του Ιησού Χριστού και μία η Ελλάδα, και όλοι οι Έλληνες μαζί είναι το Ένα σώμα του Χριστού μας.....και σήμερα το κομμάτιασαν σε εκατοντάδες σχίσματα και αιρέσεις οι από μόνοι τους βασιλιάδες διχαστές δεσποτάδες..... αντίχριστοι ψευτοάγιοι που σταυρώνουν τον Ελληνισμό και την Αγία Ορθοδοξία των Ουρανών στην γη μας..

μετανοείτε !
ήγγηκεν η ώρα του Ελληνισμού!