Ο λαός αν δεν ξυπνήσει, κανένα μάτι δεν θα βγει από τον ουρανό και θα σου πει, χαίρω πολύ Θεός.....

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

ΟΥΑΙ ΕΣΕΙΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ, ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΙΩΝ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΙ!!!!!

Λέγει Κύριος και Λόγος του Θεού…

Σας είπα ούτε δεύτερο μανδύα να έχετε, και εσείς τον δεύτερο μανδύα τον έχετε κεντημένο με τα δις.

Σας είπα, "δωρεάν σας έδωκα δωρεάν δώστε εις εμέ που το εγώ μου είναι οι αλλήλοι" και εσείς στέλνετε πρώτα από τον ταμία τον πιστό λαό μου και μετά από την κολυμβήθρα;

Σας είπα πως ότι κάνετε στον αδελφό σας το κάνετε εις εμένα και εσείς ενώ γνωρίζετε πως όποιος Χριστόν βαπτίσθηκε, Χριστός είναι όπως Εγώ, εσείς τον σοδομίζετε οι ομοφυλόφιλοι μέσα στον ιερό Μου τον Ναό;

Ουαί εσείς οι βασιλείς της ντροπής, της μεγάλης ΣΙΩΝ οι υποτακτικοί...προδότες γενίτσαροι σατανάδες.

Ελήλυθεν η ώρα του Ιησού Χριστού !
Ουαί στους σιωπούντες εις το άδικο ! ουαί σε εσάς κλέφτες της Ουράνιας Βασιλείας των Ανθρώπων !
αμήν!
***

Η Ελλάς στον Ουρανό της γης…
Οι γκέι δημοκρατικά να είναι της βουλής των Ελλήνων οι επίσημοι καλεσμένοι.
Οι Έλληνες από τα νήπια να διδάσκονται την ελεύθερη ομοφυλοφιλία.
Για θεό τους να έχουν ό,τι ο Ιησούς Χριστός εκδίωξε μέσα από την Αγία Εκκλησία Του.
Για Ελλάδα να έχουν τους νόμους του νέου ισραήλ.

Πενθώ για την εν συνειδήση κακία των Ανθρώπων προς την Αγάπη του Αγίου Ευαγγελίου του Θεού.
Πενθώ για Την Αγία Ορθόδοξη Αιώνια Εκκλησία...που οι λύκοι μέσα στην στάνη ντυμένοι ως πρόβατα, σφάζουν ως Αρνία τις Ψυχές των Ελλήνων.

Και με την Ευλογία του ισραήλ τους  ....κρατούν τους Έλληνες μέσα στην σκλαβιά τους....η Πόρνη των πατέρων του αντίχριστου, οι ψευτοιερείς της μεγάλης Βαβέλ...του Θεού Χριστού.

ΕΛΗΛΥΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΡΙΒΗΣ ΣΑΣ, ΑΜΗΝ!
ουαί εσείς αστέρες του σκότους του λαού
***

Στα κράτη του Ισλάμ...ο θεός τους διδάσκει :
σκοτώστε τους μη μωαμεθανούς και θα έχετε εδώ στην γη σκλάβους και πλούτη και 77 παρθένες για γυναίκες σας στον παράδεισο με τον αλλάχ.

Και εδώ στην Ελλάδα όποιος διαμαρτύρεται για την εχθρότητα από τους μωαμεθανούς προς τους Έλληνες Ορθόδοξους Χριστιανούς ....ονομάζεται ρατσιστής και τιμωρείται από τον νόμο;;;;;;;;

ΟΥΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΘΥΜΏΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΚΟ.......Ο ΘΕΟΣ ΘΎΜΩΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ.....ΠΟΥ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΣ, ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΩΑΜΕΘΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΟΥΝ.
ΜΕΤΑΝΟΗΤΕ, ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΙ ΣΠΕΊΡΑΤΕ, ΤΟΥΤΟ ΘΑ ΘΕΡΊΣΕΤΕ ΤΑΧΙΑ....

Ο ΤΡΥΓΜΟΣ ΤΩΝ ΟΔΟΝΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΘΑΝΑΤΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΑΣ ...
Η ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ 
***


Ποιος είναι αυτός;

Αυτός ο Ιωάννης, που όταν ζούσε ονομαζόταν Στυλιανός;
Αυτός είναι ο Ιωάννης, ο αγαπητός του Χριστού.

Είναι ο Στυλιανός που ποτέ δεν τον αγάπησε η αγάπη της γης μαζί με τους θεούς της.

Αυτός είναι εσύ η Ελλάδα στην αγκαλιά του Ιησού Χριστού μας.
Αυτός δεν είναι πια ο Στυλιανός, αλλά είναι του Στυλιανού και κάθε εν Χριστού αδελφού ο δίκαιος + ιεροδικαστής της Βασιλείας του Ιησού Χριστού ως των Πατέρων ο Πατέρας…
Αυτός δεν είναι πια Άνθρωπος γιατί την Ανθρωπιά Του......την απαγορεύουν οι λάτρεις του τράγου της Ελλάδος.
Αυτός είναι εγώ που σας γράφω, ό,τι γράφω στο Ουράνιο βιβλίο που μου χάρισε ο Πατέρας Θεός.

Και εσείς που ψάχνετε να φωτίσετε τον κόσμο για το πόσο αλήτης είμαι......σας ευγνωμονώ!
Μέσα στον παράδεισο του δικού Μου Θεού να το βρείτε, και Αγγέλους να σας στείλει ο Θεός, και να σας κουρσέψουν μέσα από την κόλαση του παραδείσου σας που ο Ισραήλ θεός σας, σας έστειλε στην γη για να κάψετε Εμένα.

Εγώ είμαι Αδέλφια μου το Εγώ που είστε και εσείς, οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, μα δεν είμαι απόστολος των μάγων και της κατάρας.
Είμαι ο Λόγος των Ελλήνων ο Ορθός, είμαι ο Ιωάννης του Θεού ο Αγαπητός, είμαι το Εγώ σου Ελλάδα.
Και αν σας λέγω υπερβολές, ναι ! Είναι Υπερβολική η Αγάπη του Πατέρα μας Θεού και Μητρός Μας Παναγίας.

Ναι !!!!!!!!!!!!! Ο Θεός Ιησούς Χριστός μας είναι ο Μεσσίας των Ανθρώπων!
Γιατί αγάπες μου γλυκές .....η Αγάπη δεν είναι αυτό που σας διδάσκουν εδώ στην γη ως το σεξ και η ξεδιαντροπιά ...που η δημοκρατική αντίχριστη εκκλησία στο όνομα του Ιησού Χριστού σας έστειλε αντί για την Ανάσταση της ελευθερίας, στην ελευθερία της πορνείας και της σκλαβιάς σας.

Εγώ Αγάπες μου είμαι ο Λόγος, αυτός ο Λόγος που τρέμουν οι δαίμονες δεσποτάδες και ομοφυλόφιλοι γκέι ψαλτάδες και ψευτο-θεολογάρες, που αντί για το πνεύμα το Χριστό σας έχουν εσάς τους βαπτισμένους τον Χριστό ως οι εβραίοι τον Ιησού Χριστό, επάνω στην ξύλινη γνώση του σήμερά σας σταυρωμένους.

εγώ είμαι ....... ο προάγγελος του ερχομού της Αγάπης του Ιησού Χριστού μας.
Εγώ είμαι το στέμμα της ζωής.
Εγώ ειμί των Ελλήνων εσταυρωμένων από την δημοκρατία των γκέι εβραίων τσαρλατάνων ψευδο-ΓΟΧ....ο Ιωάννης στυλιανός, ο στέλιος ο λαϊκός, μα και από τον Θεό ο ευλογημένος Ιωάννης ο ΑΡΧΙΕΡΈΑΣ της τάξης των βασιλέων και Αποστόλων, ο Μελχισεδέκ.